• I'm pretty, but I'm not beautiful.

    I sin, but I'm not the devil.

    I'm good, but I'm not an angel.

    - Marilyn Monroe

    dat vind ik echt een geweldige tekst n_n wie heeft nog meer van zulke quotes zeg maar van famous peeps of van zichzelf..

    en btw dit is vn mijn profiel gekopieerd dus Puh xP als je hem van me jat gak huilen :'(


    We can only learn to love by loving.

    'Wanting to be someone you're not is a waste of the person you are.'
    - Kurt Cobain

    http://www.quotationspage.com/ :'D

    Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater.

    Albert Einstein ^^


    everybody needs a song.

    "Een avond waarop iedereen het met mekaar eens is, is een verloren avond."
    "Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal."
    "I never think about the future, it comes soon enough."
    "De fantasie is belangrijker dan de kennis."
    - Albert Einstein

    "They never taste who always drink, they always talk who never think."
    "There's nothing either good or bad, but thinking makes it so."
    "There's many a slip between the cup and the lip."
    "'t Is pleasant sure to see one's name in print; A book's a book, although there's nothing in 't."
    "In matters of commerce te faulth of the Dutch is offering too little and asking too much."
    "There never was a good war or a bad peace."
    -ik heb geen idee van wie het allemaal is..


    Je moet worden wie je bent.

    "You can't follow any guidelines, you have to make your own set of rules and find a way to make yourself happy"
    - Ryan Ross.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    "Denken maakt meer kapot dan je denkt. Denk daar maar eens over na.."
    - made by myselfxD


    Je moet worden wie je bent.

    “Be yourself, don't take anyone's shit,
    and never let them take you alive.”
    -Gerard Way


    Die is geniaal x] :D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    God bless thee; and put meekness in thy mind, love, charity, obedience, and true duty


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    We Got Allong Until You Did That;
    Now All I Want Is My Stuff Back!

    Al&Aly (H)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    We Got Allong Until You Did That;
    Now All I Want Is My Stuff Back!

    Al&Aly (H)


    Dat is toch gwn uit hun liedje?
    Of mag dat ook ? (A)

    Music is your only friend until the very end.
    - Jim Morrison als ik het goed heb.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    You're laughing at me because I'm different. I'm laughing at you because you're all the same.
    - Weet niet meer wie, volgens mij zei Rob dat het die zanger van Korn was :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    WACHT! ik ga effe mijn toneelscript halen en overtypen wat Aristoteles zei. +=
    EDIT, HERE IT IS:
    Meisjes zijn emotioneler dan jongens, ze huilen sneller. Meisjes zijn jaloers en minder snel tevreden. Ze schelden sneller en slaan sneller. Meisjes zijn eerder verdrietig dan jongens en geven eerder de moed op. Ze zijn schaamtelozer, leugenachtiger, makkelijker te bedriegen en ze vergeten niks.
    Ze zijn achterdochtig, en minder doortastend. In het algemeen zijn ze zwakker dan jongens en ze hebben minder voedsel nodig. Jongens zijn behulpzamer en dapperder dan meisjes.


    Dat zei dus een van 's werelds eerste filosofen over ons, meisjes.!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    WACHT! ik ga effe mijn toneelscript halen en overtypen wat Aristoteles zei. +=
    EDIT, HERE IT IS:
    Meisjes zijn emotioneler dan jongens, ze huilen sneller. Meisjes zijn jaloers en minder snel tevreden. Ze schelden sneller en slaan sneller. Meisjes zijn eerder verdrietig dan jongens en geven eerder de moed op. Ze zijn schaamtelozer, leugenachtiger, makkelijker te bedriegen en ze vergeten niks.
    Ze zijn achterdochtig, en minder doortastend. In het algemeen zijn ze zwakker dan jongens en ze hebben minder voedsel nodig. Jongens zijn behulpzamer en dapperder dan meisjes.


    Dat zei dus een van 's werelds eerste filosofen over ons, meisjes.!
    Zoooo niet mee eens. Weetje. Mijn ex was doodjaloers. Hij was NOOIT tevreden. Hij loog de hele boel bij elkaar. Hij had de hoop van onze relatie eerder opgegeven. Hij wist nog alles dat ik gezegt had xD Hij schaamt zich nergens voor. Hij is ontzettend achterdochtig.
    Dus deze definitie klopt voor geen hol (Y)


    Life is hard and then we die

    It's nice to be important, but it's more important to be nice

    - John Cassis


    Wandering on Horizon Road