• Mijn broertje ging voor het eerst alleen ergens naar toe, hij is pas 9 en hij vond het geweldig. Maar onderweg, werd hij gestopt door een groepje kinderen van 12/13 die hem zaten te pesten. Ze waren met een groepje en zaten hem uit te schelden...
    Toen waren ze ook nog brutaal tegen mijn moeder bezig die mijn broertje ging halen bij de winkel.
    Ik vind het hartstikke erg, ik snap wel dat je bij een groepje stoer wilt zijn, maar dan moet je niet iemands gevoelens gaan kwetsen. En je moet zeker niet aan mijn familie komen... Want dat vind ik heel erg...


    Nu mijn vraag aan jullie, wat vinden jullie ervan?
    - Gaat de maatschappij echt zo ver achteruit dat niemand meer respect voor elkaar heeft?
    - Wat zouden jullie doen als dit jullie overkwam?



    Ik heb deze topic gestart omdat mijn broertje erg overstuur was, maar dankzij jullie is hij weer een stuk blijer =)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 20:31 ]


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Dat is gewoon kansloos, zielig, idioot, noob, en nog veel ergere woorden die ik niet ga opnoemen omdat ik dan op mn kop ga krijgen.

    Ik bedoel, zoiets doe je gewoon niet. Punt.

    Ik zou gewoon heel hard slaan en dan wegrennen. Ofzo.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 20:14 ]


    If the Devil is 6, than God is 7.

    ja dat is zo. maar het boeit me niet echt veel ofzo. ik trek me er toch niets van aan (:


    In time we hate that which we often fear.

    hurricane schreef:
    ja dat is zo. maar het boeit me niet echt veel ofzo. ik trek me er toch niets van aan (:

    Goede instelling ^^
    Dat kan je opzich het beste doen, negeren en doorlopen =)


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Versailles schreef:
    (...)
    Goede instelling ^^
    Dat kan je opzich het beste doen, negeren en doorlopen =)


    Klopt.
    Maar stel je voor dat je daar als klein 9-jarig ding daar staat -.- en plots komen er van die 12/13 jarige apen op je af en beginnen je te pesten -.- weet je ook niet wat je overkomt toch?


    If the Devil is 6, than God is 7.

    EviPrecious schreef:
    Dat is gewoon kansloos, zielig, idioot, noob, en nog veel ergere woorden die ik niet ga opnoemen omdat ik dan op mn kop ga krijgen.

    Ik bedoel, zoiets doe je gewoon niet. Punt.

    Ik zou gewoon heel hard slaan en dan wegrennen. Ofzo.

    Amen :Y) (ik snap wel wat je wilt zeggen :Y))
    Hij en zij zijn ook doorgelopen, volop tussen hun door omdat ze de weg blokeerde, maar toch. Wat als het verder gaat? Boh >_< Als ze ooit aan mijn familie zouden komen zou ik flippen o_o
    Maar dan zou ik ook geweld gebruiken en dat wil ik niet...


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Ik vind het echt behoorlijk idioot, en doelloos D:


    I don't need words to feel those lips.

    EviPrecious schreef:
    (...)

    Klopt.
    Maar stel je voor dat je daar als klein 9-jarig ding daar staat -.- en plots komen er van die 12/13 jarige apen op je af en beginnen je te pesten -.- weet je ook niet wat je overkomt toch?

    Ja, hij was ook erg oversteur, maar hij liep gewoon door en negeerde hun. Dat vind ik goed van hem ^^ Toen hij terug thuis was, was hij verdrietig. Ookal ga ik volgende keer mee met hem als die "apen" (lol) er zijn.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 20:23 ]


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Versailles schreef:
    (...)
    Ja, hij was ook erg oversteur, maar hij liep gewoon door en negeerde hun. Dat vind ik goed van hem ^^ Toen hij terug thuis was, was hij verdrietig. Ookal ga ik volgende keer mee met hem als die "apen" (lol) er zijn.


    AMEN. Dat is echt knap van je broertje ;o
    Ik ken zijn gevoel -.- en dan nog net ietskes erger -.-


    If the Devil is 6, than God is 7.

    De mensheid word gewoon steeds maar egoïstischer en egoïstischer, waardoor ze geen respect meer voor anderen gaan hebben. En dat gebeurd zo iets. Ook al is het spijtig dat zo iets gebeurt, maar veel kunde er niet aan doen. Maar het is wel erg voor je broertje en je moeder.

    EviPrecious schreef:
    (...)

    AMEN. Dat is echt knap van je broertje ;o
    Ik ken zijn gevoel -.- en dan nog net ietskes erger -.-

    Ik heb het hem verteld, hij is nu veel blijer dankzij de berichtjes hierop ^^
    Ik ken het gevoel ook, maar we moeten gewoon negeren en blijven doorgaan, en trots blijven lopen om het zo maar te zeggen ^^


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Irgendwann schreef:
    De mensheid word gewoon steeds maar egoïstischer en egoïstischer, waardoor ze geen respect meer voor anderen gaan hebben. En dat gebeurd zo iets. Ook al is het spijtig dat zo iets gebeurt, maar veel kunde er niet aan doen. Maar het is wel erg voor je broertje en je moeder.

    Inderdaad,
    Mijn moeder trekt er niets van aan, natuurlijk niet, ze snapt de jeugd wel enzo.
    Maar mijn broertje was overstuur en dankzij jullie wordt hij weer blijer =)


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Versailles schreef:
    (...)
    Inderdaad,
    Mijn moeder trekt er niets van aan, natuurlijk niet, ze snapt de jeugd wel enzo.
    Maar mijn broertje was overstuur en dankzij jullie wordt hij weer blijer =)

    Naja, normaal dat u moeder zich er niets van aantrekt ^^ Maar u broertje wel, hij is nog klein enzo.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Naja, normaal dat u moeder zich er niets van aantrekt ^^ Maar u broertje wel, hij is nog klein enzo.

    Yeah ^^
    (ik dacht, zeg het er maar ff bij, snappie ^^)
    Maar thx voor jullie reacties ^^ Je zou hem eens trots moeten zien glimlachen :P


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Weet je? Ik wordt nu al bijna een jaar gepest door een groepje van 10 kansloze kinderen en ik vind 't echt kut. ECHT ik heb zo'n zin om hun te slaan hea! ik weet niet eens waarom er ruzie is en waarom ik gepest word door hun. Kom op nou you guys, ik heb hun vroeger altijd geholpen met hun problemen, als ze iets niet wisten en ga zo maar verder en wat krijg ik terug? Stank voor dank, en ik ben dat zo fucking beu. Dankzij hun ben ik een groot deel van mijn zelfvertrouwen, geloof in andere mensen en zo veel andere dingen kwijt. Ik heb zo'n laag zelfbeeld gekregen dankzij hun, maar ik voel me beter door hun. Ik weet dat ik beter ben en laat je broertje daar ook aan denken. Die kinderen mogen dan wel met meer zijn, en ouder zijn, als zij zoiets tegen een 9 jarig jochie gaan doen zijn ze kansloos en is jou broertje diegene die de slimste is. Echt, ik begrijp dat hij zo overstuur is, dat was ik ook, maar hij is de sterkste als het erop aan komt. Die pesters zitten meestal in de knoop met hunzelf en jou broertje dus niet. Echt! Ik weet dat ik beter ben dan die meisjes want ik ben alleen en heb van mezelf al een laag zelfbeeld en zij durven niet eens iets alleen op te lossen en pesten daarom maar mij, ik ben gewoon beter door hun. Ik weet gewoon beter.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 20:40 ]

    En om op je vraag te antwoorden van Is er nog respect? NEEN, respect is totaal vreemd voor iedereen die hier rondloopt. De aarde zit vol met respectloze zakken en guess what? dat is allemaal onze eigen schuld.