• De stelling van deze week luidt:
    Iedereen is op zijn eigen manier perfect

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk eerder dat iedereen op zijn eigen manier niet perfect is, en dat dat ook helemaal oké is.

    Edit: Tenzij je natuurlijk een gemene trut of moordenaar bent, om maar iets te noemen. Dat is dan weer niet oké.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 14:03 ]


    Tijd voor koffie.

    Perfectie bestaat in mijn ogen niet. Iedereen is op zijn eigen manier bijzonder, zo zou ik het wel kunnen stellen.

    Wat is dat met de stellingen de laatste weken? :')

    Oneens, perfectie bestaat niet.


    26 - 02 - '16

    Eens, wat jouw jou maakt doe je zelf. En als je jezelf bent, en er tevreden mee bent, ben je in mijn ogen perfect. Misschien niet voor mij, maar der is altijd wel iemand die dat vindt


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wat perfectie is, is maar een mening. Door een hele maatschappij gedragen, maar slechts een mening. Als je iets gezetter bent heb je zogezegd niet het perfecte uiterlijk, maar in andere tijden en samenlevingen is een dikkere lichaamsbouw net een teken van perfectie. Vroeger was homohater zijn een teken van morele perfectie terwijl als je nu een homohater bent je eerder gezien wordt als een teken van morele imperfectie. Dus ja, omdat perfectie kunstmatig is en niet vaststaat, kan iedereen zich vanuit een bepaalde lens wel perfect noemen, maar evenzeer imperfect.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nee, en dat is maar goed ook!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Perfect? Sorry hoor, maar perfect zijn is in mijn ogen iets negatiefs. Maakt dat je niet arrogant enzovoort omdat je nooit eens wat fout doet? (':

    Oneens. Zoals hierboven al gezegd is, perfectie bestaat niet.


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Perfect? Sorry hoor, maar perfect zijn is in mijn ogen iets negatiefs. Maakt dat je niet arrogant enzovoort omdat je nooit eens wat fout doet? (':

    Oneens. Zoals hierboven al gezegd is, perfectie bestaat niet.

    Maar als je perfect bent, ben je dan ook niet perfect in de zin dat je niet arrogant bent? Anders zou je toch niet perfect zijn?


    Tijd voor koffie.

    Schorriemorrie schreef:
    Oneens, perfectie bestaat niet.

    Krolock schreef:
    Perfectie bestaat in mijn ogen niet. Iedereen is op zijn eigen manier bijzonder, zo zou ik het wel kunnen stellen.


    16 - 09 - '17

    Krolock schreef:
    Perfectie bestaat in mijn ogen niet. Iedereen is op zijn eigen manier bijzonder, zo zou ik het wel kunnen stellen.


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Krolock schreef:
    Perfectie bestaat in mijn ogen niet. Iedereen is op zijn eigen manier bijzonder, zo zou ik het wel kunnen stellen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Schorriemorrie schreef:
    Wat is dat met de stellingen de laatste weken? :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Krolock schreef:
    Perfectie bestaat in mijn ogen niet. Iedereen is op zijn eigen manier bijzonder, zo zou ik het wel kunnen stellen.


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    Ik geloof niet in perfectie.


    The universal language of art.