• Ik, Mika, vind het dus soms iritant om te zien hoe mensen onze mooie taal compleet verfcuken! Je ziet tegenwoordig steeds vaker, hallowa. Dat vind ik niet zo erg, maar soms is het zo erg dat ik gewoon 3 keer moet overlezen voor dat ik snap wat er staat. In topics vind ik dit vooral iritant. Ik ga geen namen noemen, deze mensen zelf weten goed genoeg als ze dit doen.
    x
    Mika.

    Ik ben het heel erg met je eens.


    blame the bully.

    ik ben het echt helemaal met je eens. Je hebt groot gelijk! máár wat kun je er tegen doen? Weet je waar ik me ook aan irriteer? aan mensen die van een z een s maken!:S

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik ben het echt helemaal met je eens. Je hebt groot gelijk! máár wat kun je er tegen doen? Weet je waar ik me ook aan irriteer? aan mensen die van een z een s maken!:S

    xX

    Valt er ook onder, maar daar iriteer ik me minder aan. dan breezer taal, enzo.

    Ja, soms is het idd irritant :S Maar, met dialecten, een paar afkortingen of 'space' woorden heb ik geen problemen :) Maar, wel met letters zoals ook die S naar Z of omgekeerd, die dingen vind ik ook ni echt aangenaam om te lezen [:


    007

    inderdaad, zo vreselijk irritant, ook in een verhaal ofzo. Dan hebben ze echt een super verhaal, staat het barstensvol spelfouten. XD


    It's not the same without you.

    Ik vind dat ook heel irritant.
    Ik gebruik wel soms vage woorden, of zinnen zoals 'dat zuigt'.
    En als ik het 3x over moet lezen doe ik het ook niet hoor. Dat is zo irritant.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja dat zuigt zwaar ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Amen :]

    Ik ben het met je eens _O_


    Underdog, just look at the mess you made.

    Alleen Breezer taal is kut. Maar van een Z een S maken... Daar moet je je niet mee aanstellen =.='


    I live for the applause, you will die for it.

    Alleen Breezer taal is kut. Maar van een Z een S maken... Daar moet je je niet mee aanstellen =.='

    daar kan ik nog wel tegen.

    Ik vind dat het redelyk rockt x.O


    I found myself in Wonderland.

    Alleen Breezer taal is kut. Maar van een Z een S maken... Daar moet je je niet mee aanstellen =.='

    Agree :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    En qua spelfouten, niet iedereen heeft Gymnasium ofzo, VWO en die dingen. Niet iedereen is even slim. Of ze hebben een soort 'ziekte'.. Ik heb dit al eens in een ander topic uitgelegt, en vind dit dus nergens op slaan.


    I live for the applause, you will die for it.

    En qua spelfouten, niet iedereen heeft Gymnasium ofzo, VWO en die dingen. Niet iedereen is even slim. Of ze hebben een soort 'ziekte'.. Ik heb dit al eens in een ander topic uitgelegt, en vind dit dus nergens op slaan.

    Ik doe slechts Havo.
    Geef me de link van dat topic maar, dat wil ik wel eens zien. En als dit topic je niet aan staat, hoef je ook niet te reageren. vind ik. :Y)

    (...)
    Ik doe slechts Havo.
    Geef me de link van dat topic maar, dat wil ik wel eens zien. En als dit topic je niet aan staat, hoef je ook niet te reageren. vind ik. :Y)
    Het spijt me, maar het is een tijd geleden en ik heb geen idee meer hoe het topic heet. En als je niet op negatieve reacties zit te wachten, waarom maak je het topic dan?


    I live for the applause, you will die for it.