• Michelle*, wáág het om hier te reageren, jij weet maar al te goed waar dit om gaat.

Sinds mijn vader overleden is in de zomervakantie, laten mijn vriendinnen in real life me één voor één vallen. 2/3 weken nadat school was begonnen lieten twee mij vallen, omdat ze vonden dat ik me aanstel enzo. Na een tijdje is dat nu wel weer goed, maar nu komt de volgende. Michelle speelt de baas over me, ookal beweert ze van niet. Ik moet vanalles doen, als ik even niets zeg op msn ofzo krijg ik gelijk een preek, enzovoort. Vele uit mijn klas, waaronder Michelle vinden dat ik me aanstel als ik soms huil ofzo. Is dat nu raar?

Sorry, moest ik even kwijt.

* Naam is onder bewuste privacyreden veranderd.

-

Je stelt je helemaal nie aan hoowr

OhMyGodd, Wtf man haat aan zulke wijven! Jij stelt je helemaal niet aan ! Als mijn vader dood zou gaan had ik elke dag zitten janken.Ik snap je helemaal meid,Gecondoleerd en heel veel sterkte nog!En trek je maar niet veel aan van dat mens,schijnbaar is ze nooit een echte vriend geweest.Jij verdient veeeeel beter ; )

Pictures fade away, but memories are forever

Dat heb ik nu ook. Ik heb ondertussen al veel meegemaakt en eerst wou iedereen me helpen, nu gaat het alleen nog maar over hun. Als je wil praten, ik sta klaar.

Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

Hunny, jij stelt je helemaal niet aan. Sinds wanneer is huilen aanstellen?
    En misschien laten je vrienden je vallen omdat ze niet weten hoe ze er mee moeten omgaan, hoe ze je moeten behandelen enzo en je daarom proberen te ontlopen.
    Alleszins, ik vind het maar dom hoe ze doen. En veel sterkte ermee ! ^^

x

Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

dat is zo dom
    ik bedoel je hebt er toch zelf neit voor gekozen dat je vader dood moet gaan, en dat verlies, vergeet je niet snel, ik vind dat je je helemaal niet aanstelt, integendeel zelf.
    en die vrienden kan ik dan geen echte vrienden noemen..

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?