• Michelle*, wáág het om hier te reageren, jij weet maar al te goed waar dit om gaat.

    Sinds mijn vader overleden is in de zomervakantie, laten mijn vriendinnen in real life me één voor één vallen. 2/3 weken nadat school was begonnen lieten twee mij vallen, omdat ze vonden dat ik me aanstel enzo. Na een tijdje is dat nu wel weer goed, maar nu komt de volgende. Michelle speelt de baas over me, ookal beweert ze van niet. Ik moet vanalles doen, als ik even niets zeg op msn ofzo krijg ik gelijk een preek, enzovoort. Vele uit mijn klas, waaronder Michelle vinden dat ik me aanstel als ik soms huil ofzo. Is dat nu raar?

    Sorry, moest ik even kwijt.

    * Naam is onder bewuste privacyreden veranderd.


    -

    Das kloote.. en van je vader?? Uhh hallo binnen 1 maandje zit dat nog altijd in je hoorr.. DAt krijg je er niet in een keer uitgeduwd van ja zo hoort het he.. Veel sterkte daar mee ;)


    ...

    @ SEXHEAD

    Bedankt.


    -

    Ik vind dat jij jou helemaal niet aanstelt. Dude, ik jank de hele Leie vol als mijn pa dood is. Zij zijn diegene die zich aanstellen, iemand uitlachen die huilt, zielig gewoonweg.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik vind dat jij jou helemaal niet aanstelt. Dude, ik jank de hele Leie vol als mijn pa dood is. Zij zijn diegene die zich aanstellen, iemand uitlachen die huilt, zielig gewoonweg.


    Goed gezegd. ;)


    -

    Sinds mijn vader overleden is in de zomervakantie, laten mijn vriendinnen in real life me één voor één vallen. 2/3 weken nadat school was begonnen lieten twee mij vallen, omdat ze vonden dat ik me aanstel enzo. Na een tijdje is dat nu wel weer goed, maar nu komt de volgende. Michelle speelt de baas over me, ookal beweert ze van niet. Ik moet vanalles doen, als ik even niets zeg op msn ofzo krijg ik gelijk een preek, enzovoort. Vele uit mijn klas, waaronder Michelle vinden dat ik me aanstel als ik soms huil ofzo. Is dat nu raar?

    Dat vind ik nog wel het zieligste. You know where I'm talking about.:')
    xoxo'


    ok

    You know? Ik heb van ál mijn vriendinnen nog 1 over. En dat is allemaal door een bucht die ze allemaal tegen mij opzette. Eén vrienden, weetje hoe weinig dat is?
    En sterkte ermee. Ook met je vader enzoo <3

    OHJA ><
    Sterkt :/


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Jonge.. ik vind niet dat je je aanstelt. als je iemand hebt verloren kan je toch na gaan dat je er verdriet van hebt. en die michelle die moet gewoon opflikkeren esmaye. je moet voor jezelf leven niet voor een ander. laat der gewoon weten wat je van der vind en van der baasspelerij... en anders ga naar een leraar,een ouder,een nicht of een buurmeisje en vertel het daaraan mis. kunnen zij je helpen

    veel sterkte lieve esmaye


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het kut voor je meis.. maar zo zijn mensen.. ze snappen je niet. En dat zullen ze op dat gebied ook nooit doen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonge.. ik vind niet dat je je aanstelt. als je iemand hebt verloren kan je toch na gaan dat je er verdriet van hebt. en die michelle die moet gewoon opflikkeren esmaye. je moet voor jezelf leven niet voor een ander. laat der gewoon weten wat je van der vind en van der baasspelerij... en anders ga naar een leraar,een ouder,een nicht of een buurmeisje en vertel het daaraan mis. kunnen zij je helpen

    veel sterkte lieve esmaye


    dankjewel lieve nicol (flower)


    -

    Ik vind het kut voor je meis.. maar zo zijn mensen.. ze snappen je niet. En dat zullen ze op dat gebied ook nooit doen.


    Daar ben ik inmiddels wel achtergekomen. De 5 jongens uit mijn klas begrijpen het beter als alle 11 meiden samen.


    -

    Je weet, dat mijn vader ook is overleden. maar dit. Dit vind ik echt, godverdomme. Ik bof maar, met al die mensen om mij heen. Doordat mijn vader is overleden, kreeg ik meer vrienden. maar dit, dit is echt. Jezus. Je stelt je helemaaal niet aan, in tegendeel. Je laat zien, dat je het er moeilijk mee hebt. En dat hun denken dat jij je aanstelt, is echt dom. En die vriendin, die vind ik gewoon stom. Ik bedoel, je ziet hoe je vriendin kapot gaat aan haar verdriet, dan ga je haar toch niet comanderen terwijl ze jou nodig heeft?

    Goed.
    Ontzettend veel Sterkte,
    Kus en knuffel. Barbara.

    zo'n jongen heeft ook heel lang bij mij in de klas gezeten, maar zijn vader was al overleden toen hij 3 jaar was ofzo, en nogsteeds huilde hij erover.
    ik vind dat jij je helemaal niet aansteld en dat je er nog zo open over kunt praten zonder in huilen uit te barsten vind ik ook erg knap, het is nog maar een half jaar geleden!


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik vind het kut voor je meis.. maar zo zijn mensen.. ze snappen je niet. En dat zullen ze op dat gebied ook nooit doen.

    Daar heb je wel een punt, als ze zelf één van hun ouders verliezen, weten ze pas wat zielig is en wat niet..


    You'll never dream alone. <3

    Esmaye,
    ik ben er voor je he.
    ik laat je ook écht niet vallen,
    dat weet je toch?
    al vermoord je iemand;o

    Iloveusodamnmuch (H)


    It's not the same without you.