• Michelle*, wáág het om hier te reageren, jij weet maar al te goed waar dit om gaat.

Sinds mijn vader overleden is in de zomervakantie, laten mijn vriendinnen in real life me één voor één vallen. 2/3 weken nadat school was begonnen lieten twee mij vallen, omdat ze vonden dat ik me aanstel enzo. Na een tijdje is dat nu wel weer goed, maar nu komt de volgende. Michelle speelt de baas over me, ookal beweert ze van niet. Ik moet vanalles doen, als ik even niets zeg op msn ofzo krijg ik gelijk een preek, enzovoort. Vele uit mijn klas, waaronder Michelle vinden dat ik me aanstel als ik soms huil ofzo. Is dat nu raar?

Sorry, moest ik even kwijt.

* Naam is onder bewuste privacyreden veranderd.

-

Het is gewoon keiharde bullshit dat ze je laten vallen, hoe zouden zij zich voelen als hun vader overleed en ook in de steek worden gelaten .___. Je stelt je echt niet aan, het is je vader, die ken je toch wel al je hele leven en shit..
    Nja, veel sterkte <33!

I don't need words to feel those lips.

(...)
    Daar heb je wel een punt, als ze zelf één van hun ouders verliezen, weten ze pas wat zielig is en wat niet..
    Klopt maar dan nog zullen ze esmaye nooit begrijpen. Ze zijn esmaye niet, en kunnen niet in haar hoofd kijken. Door deze ervaring zal ze een stuk volwassener overkomen waardoor die achterlijke kienders haar afstoten of domineren.

Wie du mir, so ich dir.

Je weet, dat mijn vader ook is overleden. maar dit. Dit vind ik echt, godverdomme. Ik bof maar, met al die mensen om mij heen. Doordat mijn vader is overleden, kreeg ik meer vrienden. maar dit, dit is echt. Jezus. Je stelt je helemaaal niet aan, in tegendeel. Je laat zien, dat je het er moeilijk mee hebt. En dat hun denken dat jij je aanstelt, is echt dom. En die vriendin, die vind ik gewoon stom. Ik bedoel, je ziet hoe je vriendin kapot gaat aan haar verdriet, dan ga je haar toch niet comanderen terwijl ze jou nodig heeft?

Goed.
    Ontzettend veel Sterkte,
    Kus en knuffel. Barbara.

Dat vind ik ongelooflijk lief van je, lieve schat. <3

-

laat het die kinderen zelf maar overkomen!
    wat een **** kinderen

het spijt me heel erg voor je

sterkte (flower) [meerkanikooknietdoen..]

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

Esmaye,
    ik ben er voor je he.
    ik laat je ook écht niet vallen,
    dat weet je toch?
    al vermoord je iemand;o

Iloveusodamnmuch (H)

Shanice, i know, darling.

-

(...)

Dat vind ik ongelooflijk lief van je, lieve schat. <3

Geen dank, you're always welcome.

laat het die kinderen zelf maar overkomen!
    wat een **** kinderen

het spijt me heel erg voor je

sterkte (flower) [meerkanikooknietdoen..]

Ik vind het al lief dat je een reactie plaatst. : )

-

(...)Klopt maar dan nog zullen ze esmaye nooit begrijpen. Ze zijn esmaye niet, en kunnen niet in haar hoofd kijken. Door deze ervaring zal ze een stuk volwassener overkomen waardoor die achterlijke kienders haar afstoten of domineren.

Inderdaad.

-

Je kunt je nooit aanstellen als er iemand heen gaat.

I live for the applause, you will die for it.

zo'n jongen heeft ook heel lang bij mij in de klas gezeten, maar zijn vader was al overleden toen hij 3 jaar was ofzo, en nogsteeds huilde hij erover.
    ik vind dat jij je helemaal niet aansteld en dat je er nog zo open over kunt praten zonder in huilen uit te barsten vind ik ook erg knap, het is nog maar een half jaar geleden!

Lief van je!

-

Je zou ze haast wensen dat hun hetzelfde overkomt. om te voelen, hoe dat is. Een dankbaar iemand kwijt te zijn, een liefigpersoon. Een ouder. Een schouder om uit te huilen.
    Ze weten niet hoe het is.
    Je zou het ze háást wensen.

Je kunt je nooit aanstellen als er iemand heen gaat.

I don't understand?

-

Je zou ze haast wensen dat hun hetzelfde overkomt. om te voelen, hoe dat is. Een dankbaar iemand kwijt te zijn, een liefigpersoon. Een ouder. Een schouder om uit te huilen.
    Ze weten niet hoe het is.
    Je zou het ze háást wensen.

Daar heb je gelijk in, maar ik zou het diegene niet wensen. Ze weet precies hoe ik me voel, haar opa is op 4januari 2009 een jaar geleden overleden.

-

(...)

Daar heb je gelijk in, maar ik zou het diegene niet wensen. Ze weet precies hoe ik me voel, haar opa is op 4januari 2009 een jaar geleden overleden.

En dan je dit aandoen?
    Terwijl ze weet, dat je het kwetstbaarst bent, als je in de Rouw zit?
    Wat een schoft.
    Sorry hoor.

@ Barbara

Inderdaad, ja.

-