• Dat probleem heb ik dus. Laat ik het uitleggen:
    Een betrouwbare bron (yeah die heb ik xD!) heeft mij vertelt dat de bitches van mijn klas mij dus emo vinden, maar like dat ben ik niet! Ze zeggen dat gewoon omdat ik nu eenmaal veel zwart draag. Oké, ik draag inderdaad veel zwart. Oké, mijn tralalala (haar, make-up, blahblah) kun je linken aan de emo stijl. Oké, ik luister naar emocore. Maar like, daarom ben je toch niet emo o0'? Btw, ik ben eerlijk gezegt gestopt met aan verschillende stijlen mee te doen, ik draag wat ik lekker zelf wil ><"!
    En als iemand hier gaat zeggen: 'emo is een muziekstijl' dan gaat die persoon ons ook mooi vertellen hoe we emo een andere naam gaan geven ^^!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ^^ leuk tog. laat se maar praten joh,doen se ook over mij. je moet er boven staan je bent beter dan die kinderen en dat moet je gewoon weten.


    We can only learn to love by loving.

    ik snap wat je bedoel
    sommige kinderen uit mijn klas denken dat ik emo ben omdt ik soms zwart draag en omdat ik een hele grote paarse pluk in mijn haren heb ><

    xx
    yasemin(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Gewoon laten praten. :'p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als je bij osn al anders bent ben je gelijk Emo of gothtic. Jezelf zijn met je eigen stijl bestaat hier gewoon niet>.<


    Music is the new sex

    bij mij in de klas zijn ze ook allemaal hetzelfde dus ze vinden iemand al heel snel raar ofzo


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik werd ook emo genoemd, en dan vroeg je ''wat is emo dan?'' dan wisten ze niets meer te zeggen :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Emo is een muziekstijl. En nu moet ik vertellen hoe je het anders moet noemen, noem het dan 'Het leven is zo duister' < hand voor rechteroog >


    -

    Ik werd ook emo genoemd, en dan vroeg je ''wat is emo dan?'' dan wisten ze niets meer te zeggen :'3


    En wanneer ik dat vraag aan mensen die zogenaamd 'emo' zijn , weten hun ook niks te zeggen (:


    -

    Was bij mij ook!!! ><
    Ik was aan het fietsen, met mijn vriendin vanachter. (och, lekker interesant) En we paseren daar bij een bus halte en iedereen zo: 'Kijk die 2 zijn emo's ' En ik en mijn vriendinnen begonnen stom te zwaaien.. En een andere dag, waren we aan het stappen in stad. En achter ons praatten er nog wat mensen, en ik begon toen te praten over Bill zijn nieuwe tatoo, en dat kind achter ons oppeens. 'WEMO!!' En ik keek zo raar naar dat kind en negeerde haar, en toen begon ze opeens: 'Emo's luisteren niet naar Tokio Hotel! En ja, jij daar kind met je roze en paarse strikje, jullie zijn wemo!!' En ik dacht toen ff van: Omg!! Wij zijn niet eens emo's dus wat zagen die mensen? En die had lijk aandacht te kort want echt iedereen zat toen naar ons te kijken omdat dat kind naar ons begon te wijzen en al.. >.> Weetje wel hoe beroemd ik nu ben bij mij op school! :) Want iedereen roddelt graag over ons, dat we wemo zijn!! xD Omdat ik tokio hotel goed vind, en mijn vriendin omdat haar smink er goed op lijkt!! Oo
    <33 KIKAx


    You'll never dream alone. <3

    bij mij op sgool is het heel vaag ><
    vorig jaar vroeg (letterlijk) de hele sgool of ik gothic was xD en dit jaar zeggen mensen emo of wemo xD (2 kinderen noemen me wemo) maar met hun heb ik ruzie en ze zijn zelf dik wemo (ze zeggen jawh dit is geen gothic dit is emo xD) maaja
    ik ben geen emo of gothic ikke ben lkkrrr meseluf =3

    Het is nie omdaj zwart draagt da je meteen emo bent of weet ik veel wa. Zwart kuj gewoon cool vinden zoals ik. En ik ben geen gothic ofzu... Heb ook niets tegen andere groepen. Behoor zelf tot rock ma kheb echt birre veel respect voor alle soorten. =)


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    Emo is muziekstijl und nu gaat ik zeggen hoe je het anders kunt noemen. 'laat er lekker veel emotie inzitten' U_U


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Bij ons in de klas ben je meteen emo als je zwart aan hebt. Dit jaar hadden een paar mensen eens allemaal tegelijk zwart aan en meteen begon het al van 'emo emo emo' --"


    Listen to what we're not saying..

    emo is gwn een stijl van 'zijn'.. maar ik vind het gwn belachelek om namen te geven aan een bepaalde stijl..
    oke je ziet wel wanneer iemand into hiphop is of zo.. maar dan ga je er toch niet naar toe en zeg je: omg gij bent een hiphopper ofwa?..
    komaan.. van mij vonden ze ook dat ik een emo ben.. of vinden.. maar dat boeit me geen r*** want ik ben gewoon ik..
    x


    Can you meet me half wey?!

    Alle zwartdragende studenten worden bij ons nog ouderwets Gothic genoemd :Y)


    No growth of the heart is ever a waste