• Michelle*, wáág het om hier te reageren, jij weet maar al te goed waar dit om gaat.

    Sinds mijn vader overleden is in de zomervakantie, laten mijn vriendinnen in real life me één voor één vallen. 2/3 weken nadat school was begonnen lieten twee mij vallen, omdat ze vonden dat ik me aanstel enzo. Na een tijdje is dat nu wel weer goed, maar nu komt de volgende. Michelle speelt de baas over me, ookal beweert ze van niet. Ik moet vanalles doen, als ik even niets zeg op msn ofzo krijg ik gelijk een preek, enzovoort. Vele uit mijn klas, waaronder Michelle vinden dat ik me aanstel als ik soms huil ofzo. Is dat nu raar?

    Sorry, moest ik even kwijt.

    * Naam is onder bewuste privacyreden veranderd.


    -

    Bedankt voor de lieve berichten, allemaal.
    I´m out.. goodbye honeys!


    -

    meisje
    Altijd als je verdriet hebt (iedereen or)
    Dan kunnen hun wel gaan zeggen van ja je stelt je aan

    maar diegenen hea,
    Zullen Nooit Weten hoe het voelt
    Tenzij het hunzelf overkomt
    Ik kan je Begrijpen,Ik heb ook zo iets meegemaakt
    mrja Het gaat nu ff niet om mij sorry
    Maa Als dr iets is,Zullen der altijd egte vriendinnen voor je klaar staan !


    I solemny swear i am up to no good

    Nou... wat je vriendinnen doen is niet redelijk. Natuurlijk is het normaal dat je weent, je bent immers iemand dierbaars verloren.
    Maar hoe dan ook, wat ze dan kan echt niet. Ik zou ze er vriendelijk eens op wijzen dat dit voor jou heel moeilijk is. En als ze echt je vriendinnen zijn, je er daar dan ook in steunen.
    Sterkte.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    wow, im feeling so sorry for you!

    t is zo gemeen van sommige mensen.

    een beetje inlevingsvermogen in anderen, is dat nou zo veel gevraagd, en ik bne t helemaal met kirsten eens!

    nou, succes ermee in ieder geval en als er iets is wat ik voor je kan doen, dan hoor ik t wel!


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)

    I don't understand?
    Als er iemand is overleden waar je van hield, kun je je niet aanstellen. Die kinderen weten niet hoe dat voelt omdat ze nooit een dierbare hebben verloren, of ze moeten niet van diegene hebben gehouden.


    I live for the applause, you will die for it.

    ocharme!
    er zijn altij mense die er niet tege kunne da iemand anders even aandacht krijgt. laat je maar niet teveel doen,, en veel sterkte!!!

    xxx


    Can you meet me half wey?!

    Ik vind het echt fuck als je vriendinnen gewoon vinden dat je je aanstelt.
    Mijn vader is zeven jaar geleden ook overleden en ik vind dat ik dan nu nog steeds zo hard als ik wil waar en wanneer het ook even moet, mag janken. En dat mag jij zeker ook, dat heeft niets met aanstellen te maken ofzo,.. Juist niet..
    Echt heeeel veel sterkte meid ;)(H)
    En owjaa, ik heb vorig jaar op school in de rouwgroep gezeten met ook andere kinderen van school die ook een ouder of zusje of broertje hadden verloren en dat hielp echt heel erg en het was ook heel fijn om in zo'n groep erover te kunnen praten en ook te kunnen huilen zonder de gedachte dat anderen je dan misschien wel een aansteller vonden, misschien ook iets voor jou? ;) Als er natuurlijk ook op jou school een rouwgroep bestaat.;S
    Zo dat moest ik dus ook even kwijt.
    Nogmaals super veel sterkte.(K)


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik ben het eens met al de reacties boven me : Je stelt je helemaal niet aan. Ik bedoel, als mijn vader dood zou zijn zou ik -en iedereen- hartstikke hard huilen. Dus, je stelt je heus niet aan!
    Veel sterkte met alles <3

    Ine. x


    Never run out of reasons to smile...

    oo meid dat vind ik zo rot voor je, je vriendinnen zouden je nu moeten steunen.
    Ikzelf krijg gelukkig heel veel steun van m'n vriendinnen nu m'n papa op sterven ligt en ook veel lezertjes van m'n quizjes zijn een grote steun voor mij.
    Bij deze iedereen nogeens bedankt voor jullie steun;)

    ps: als je eens wilt praten stuur me gerust een pb

    xx C

    Wanneer je even verdrietig bent
    Kijk dan opnieuw in je hart
    En je zult zien dat je weent
    Om wat je eens vreugde schonk


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Niemand begrijp zoiets ¬¬ Ik ben mijn moeder kwijt en ik begrijp dat je soms moet huilen;) Laat mensen je niet kleineren en uit je wanneer je merkt dat dat moet:)

    Sterkte <3 (H)


    I want my bloody cheese now!^^

    Sterkte <3 Izz zoo erg


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Zulke vriendinnen verdien jij niet.:W Sterkte meis<33


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rouwverwerking is iets waar je alleen door moet, maar iets meer begrip van je 'vrienden' zou wel mogen >.<
    Zoiets is inderdaad klote.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt belachelijk.
    Like, jij kan er helemaal niet aan doen dat je huilt ofzo. Je bent zelfs zo sterk dat je naar school gaat. Klinkt raar, maar zo is het.
    Tot ze zelf hun vader verliezen, dan piepen ze wel anders.

    Veel sterkte!

    Allemaal superlieve reacties :3


    -