• -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 17:04 ]


    Nvt

    Nou, ik heb heel veel vriendinnen gehad die mij niet accepteerden dat ik een Tokio Hotel fan was. Maar dat nog nooit. Alleen een keer:
    'Ben jij fan van TH?'
    'Ja'
    'DAT IS EEN FUCKING KUT BAND EN ZE KUNNEN NIET ZINGEN EN ZE ZIJN VERWIJFD!' Blablabla =,= Alleen dat was maar een zin, en daarna praatten we weer rustig verder:'D Echt laag zeg. Gewoon terug schelden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 17:05 ]


    Nvt

    Dat is gwn een fake kind..


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    Mijn vrienden accepteren mijn muziekkeuze. Al is er bijna niemand fan van de bands waarvan ik fan ben. Waaronder Tokio Hotel. We hebben gewoon een soort deal. Zij lopen TH en die andere bands niet te fucken en ik blijf gewoon mezelf. Weg hysteria, ofzo?
    Anyway, zolang ik niet loop te hyperen om een paar noobs die in een bandje spelen, is alles oké.

    Cinema Bizarre, Ruult zo hard ^^
    En ik ga ze zien 15 jan ^^

    Yuuu(H)


    I solemny swear i am up to no good

    Stom wijf:|

    Als ze weer zo iets doet, of je zegt het nu:P, gewoon zeggen dat zij geen fan hoeft te zijn en dat ze je gewoon moet accepteren..

    Mijn klas heeft ook een hekel aan TH (eigenlijk de hele school:|(A))
    en die lopen daar ook op te zeiken maar het beste wat je kan doen is eigenlijk negeren:|

    alleen je krijgt het idee dat je iets moet zeggen:P

    Verder niks van aantrekken :P

    en ik ga toch voor die ene met dat schattige neusje waar ik de naam weer van vergeten ben:$

    'Xx (K)(H)loveyou:D


    hou je mond joh =')

    -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 17:06 ]


    Nvt

    TH Suckt gwoon!!


    --

    Die mensen sporen niet.


    Life is hard and then we die

    -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 17:07 ]


    Nvt

    TH Suckt gwoon!!

    Muha, zet het al maar op een loopje, straks schieten ze je nog af. :'D

    Dat is lame o.o


    I live for the applause, you will die for it.

    -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 17:07 ]


    Nvt

    (...)
    Muha, zet het al maar op een loopje, straks schieten ze je nog af. :'D
    Zal ik ook maar gaan doen. Komen allemaal zeikerds op af die je dan gaan afmaken -_-.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Zal ik ook maar gaan doen. Komen allemaal zeikerds op af die je dan gaan afmaken -_-.

    Dan moet je zwaaien met een wit vlaggetje en zeggen dat je jezelf overgeeft. :'D