• -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 17:04 ]


    Nvt

    eeyyy flapdrol(H)
    Je moet dat wijf gewoon negeren en anders flink uitdissen zoals bij lindy, denk maar dat het lindy is(A)
    En cinema bizare ROCKT!! JWZ(A)
    maar!! ZE MAG JOU NIET UITSCHELDEN!!! niemand mag jou uitschelden!! duuhh(A)
    En als het heel erg word voeg je me maar toe!! dan laat ik haar eens een poepje ruiken!!!
    ZIN IN OUD EN NIEUW FLAPDROL:D:D
    Ps;Ben melig XD(A)

    ILoveyousomuch(H)(H)

    Ik heb dat vaak met jongens en TH -_-'

    die jongens zitten eerst helemaal aardig te doen enzo [gebeurd vooral op msn] en dan komen ze erachter dat ik TH luister en dan krijg ik scheldwoordenb naar mijn kop die ik soms zelfs nog nooit heb gehoord x]

    ik zou zo er een woordenboek van kunnen maken:
    het scheldwoordenboek van MYxOWNxLIFE x]

    xx


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    (...)
    Muha, zet het al maar op een loopje, straks schieten ze je nog af. :'D


    ja zeggen dat TH/CB suckt is zoiets als roepen dat Edward Cullen suckt in amerika xD

    (die 3 sucken trouwens wel vindt ik xD mijn zusje daarentegen houd van ze ik ben meer voor Jacob Black <3)

    dat was dan toch geen echte vriendin..ze hoort je te nemen zoals je bent, dus ook als je fan bent van een band of iets anders..

    R-E-S-P-E-C-T

    amen.

    (...)

    ja zeggen dat TH/CB suckt is zoiets als roepen dat Edward Cullen suckt in amerika xD

    (die 3 sucken trouwens wel vindt ik xD mijn zusje daarentegen houd van ze ik ben meer voor Jacob Black <3)

    pillow ik hou niet van edward !! alleen edward van FMA
    maar je hebt gelijk xD ik ben th en cb fan =3
    en jij bent geen th hater je bent bill hater

    heb ik ook vaak : D
    boeie, dan weet je meteen hoe ze is he .


    Some people make the world special just by being in it

    Da's dus niet normaal wat zij doet O_o
    btw. i love edward cullen :P [robert pattinson]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    by my gebeurd dat niet nee ik maak direct duidelijk dat ik th fan ben op Quizlet zien ze dat door m'n naam (tomfreakske(H)) en door m'n foto van Tom op Werchter Boutique dus dn kunnen ze zowizo niet tgn me sprkn als ze niet willn
    & int echte levn draag ik steeds m'n th-oorbellen en m'n th-armband (en soms een shirt ofzo of een topj in de zomer) en ltr ga ik nog een Tomketting hebben (H) dus de mensen zijn zowizo al gewaarschuwd dat als ze niet voor th zijn en niet voor de fans ze me maar beter mijden.


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    BTW vin ht vn je (ex)vriendin echt heel laf. ik bn ook ni zoo voor cb maar ik hb wel vriende op Q da er fan vn zyn soms luister ik zelfs is naar cb ^^ xD

    en och mensen die zo doen meid hbbn gwn geen levn
    ik wordt zelfs gehaat door sommige mensen die me zelfs nog NOOIT hebben gesprokn o_O


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ja ik krijg ook nogal gezeik over Tokio Hotel.
    En Cinema Bizarre
    En SuG & Andere japanse Bandjes. Omdat sommige bandleden er nogal 'cute hoor' als meiden uitzien..