• -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 17:04 ]


    Nvt

    -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 17:05 ]


    Nvt

    Nooit gehad, goddank >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Over fan zijn van een band/zanger(es) en anderen niet: Ik trek me er niet veel van aan, dus onthoud ik t ook niet zo.
    Ik heb de eigenschap dat ik vervelende situaties snel uit m'n geheugen wis.


    It's heavy but you are not the only one

    -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 17:06 ]


    Nvt

    ö zo belachelijk


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    Ik zou gewoon zeggen dat ik dr nooit meer hoef te spreken, blokkeren + verwijderen.
    Dat doe ik usually als mensen me niet aanstaan. Dit is me nog nooit gebeurd, maar ach, hier werkt het ook vast voor =D


    Mew <3

    [ Belachelijk gewoon ]

    Ik heb dat niet ... En als iemand er problemen mee heeft heeft diegene pech, dan zijn ze gweun zielig en negeer ik ze fseu, houden ze vanzelf op [ Al ben ik een keer geflipt. SSSSSSSSST.. ]


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    TH Suckt gwoon!!

    iedereen heeft zijn eigen mening en keuze, ik vindt het grof dat je dat zegt, niet iedereen vindt dat Th suckt, ik ben misschien geen fan meer, maar ik heb geleerd om anderen te respecteren, ik beoordeel niemand op wat ze graag horen of doen, ik beoordeel enkel op of ik je graag mag of niet!!


    live your own life

    < verplaatst naar 'relaties' ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat een zielig kind seg ><.
    Ik luister naar ook totaal verschillende muziek van mijn vrienden.
    Zeg haar gewoon dat ze niet moet beginnen flippen voor een paar noobs die muziek maken ><
    En dat ze behoorlijk zielig is om JOU daar voor uit te schelden. ;S


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    ze dnekt gwn dat ze heel what s en dat ze je alles kan maake en dat kan z egeloof k ook wnat je bent er nogal boos om,duss.. ze heeft je wel geraakt met what ze zei,k bedoel duss.. niej dta ze je geaakt heeft met what ze zie over de band ,nehe neeh maar dta ze je geraakt heeft doo de dinge die ZE ZEI!! dta zei het zegt!! dta vind je gwn nije leuk;)

    en als ze de volgende x weer iets tege je zegt zeg dan gwn: wrm praat je tege me??
    denk je noh echt dta k je vergeef van what je op msn zei?,nouh.. neeh.. zo lief ben je nouhookweer niej om dat te vergeven!!

    ofzo iets xD dan weet ze ook dat ej neij alles pikt van d'r hoe lief ze ook doet;)

    Dat is sneu, iedereen heeft toch zijn eigen mening? Ben wie je bent, heb er geen spijt va. Waarschijnlijk was ze het dan niet eens waard.

    Mijn vrienden zaten in het begin nog van: 'what the (...)?' Toen ik zei dat ik Metallica luisterde. Ze hebben het altijd gerespecteerd omdat ik blijf wie ik ben, en niet tegen iedereen aan loop te zeiken van 'Kijk mij nou Metallica fan zijn!', en omdat ze altijd al mn vrienden zijn geweest. Sinds dat ik in een bandje speel kan ik ook alles hebben van iedereen die me ermee probeert af te zeiken (geen vrienden dus xD), en al helemaal sinds ik op school heb gespeeld (Meerdere keren, zelfs met kerst! Maar toen mochten we niet ruig... :sadface:).
    Maar wat je dus zou moeten proberen is van 'Ik ben daar fan van, ja! Nou en? Interesseert dat jou wat dan?' Gewoon brutaal zijn en voor jezelf opkomen, het heeft mij ook geholpen :D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    jaah heel vaak en dat vooral met th dan vinden ze me stom en doen heel dom mrjaa dah moe je gewoon negeren en als het een vriendin zou zijn zou het tg moeten accepteren


    love is dead and dead is love

    jaah heel vaak en dat vooral met th dan vinden ze me stom en doen heel dom mrjaa dah moe je gewoon negeren en als het een vriendin zou zijn zou het tg moeten accepteren


    love is dead and dead is love