• Eyyy..
    Vandaag kreeg ik van mijn baas een cadeaubon,,hij zei: een cadeautje. maar volgens mij was dat voor kerst. maar goed.
    Er staat 15 euro op..ik kan hem bij een paar winkels inleveren, heb 2 leuke tussen zien staan en al een leuk idee wat ik wil gaan halen.
    -Free Record Shop: TH dvd.
    - Bruna: Boek die ik ook graag wil.

    Nu kan ik dus niet kiezen. Als ik boek neem,moet ik 1 euro bij leggen dus bijna gratis,,of dvd en dan iets meer geld bij leggen.
    Wat zouden jullie doen?

    En walibi world stond er ook op xD..best grappig..

    DOeeghhh(K)

    BOEK<3 welk boek wil je eigenlijk?n.n en en en! die boekenbonnen van de bruna kan je bij meerdere boekenwinkels gebruiken!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik zou dan die dvd kope want die is duurder en dan kan je later altijd nog dat boek kopen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Boek.
    [/Sem houd niet van TH] xd En maybe kan iemand die DVD downloaden ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    BOEK<3 welk boek wil je eigenlijk?n.n en en en! die boekenbonnen van de bruna kan je bij meerdere boekenwinkels gebruiken!

    Ik zit te twijfelen tussen 2 boeken,
    1 ben ik titel van kwijt en andere heet: voor ik dood ga..heel mooi boek lijkt mij dat.

    ik zou dan die dvd kope want die is duurder en dan kan je later altijd nog dat boek kopen


    ja daar zat ik ook al aan te denken,,maar nog kan ik niet kiezen,,ik werk dus krijg geld zat..

    Oek zou het boek nemen, de DVD is niet zo geslaagd. ^^

    (...)
    Ik zit te twijfelen tussen 2 boeken,
    1 ben ik titel van kwijt en andere heet: voor ik dood ga..heel mooi boek lijkt mij dat.
    Voor ik doodga is een heel mooi boek n.n en weet je wel waar dat andere boek over gaat?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    DVD, boek kan je achteraf nog kopen en is niet zo duur als de dvd


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Zoals ik al zei, maybe kan iemand die DVD voor je downloaden. Enne zo'n DVD van een band kun je een keer kijken ofzo en daarna ligt die ergens in je kamer. Ik denk niet dat je daar lang plezier mee hebt ofzo iets.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik zou voor het boek gaan ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zoals ik al zei, maybe kan iemand die DVD voor je downloaden. Enne zo'n DVD van een band kun je een keer kijken ofzo en daarna ligt die ergens in je kamer. Ik denk niet dat je daar lang plezier mee hebt ofzo iets.


    Wedden van wel :p Die andere DVD van TH heb ik ook miljoenen keren bekeken en hij bleef leuk :Y)

    Zelf zou ik boek kiezen 8D


    -

    (...)Voor ik doodga is een heel mooi boek n.n en weet je wel waar dat andere boek over gaat?

    ja ik heb de achterkant gelezen. zo'n meisje krijgt op haar 16e te horen dat ze niet lang meer te leven heeft door leukemii ofzo..(sorry weet niet hoe je het schrijft:$:$:$) en dat meisje maakt dan een lijstje met 10 dingen die ze nog graag wilt doen,,

    DE DVD!! =3

    Zoals ik al zei, maybe kan iemand die DVD voor je downloaden. Enne zo'n DVD van een band kun je een keer kijken ofzo en daarna ligt die ergens in je kamer. Ik denk niet dat je daar lang plezier mee hebt ofzo iets.


    Dat is wel zo.meestal ligt hij er een maand,achter mij tv..en dan als ik me verveel en zin in muziek heb,,dan zet ik er 1 op..maarja..boek lees je ook 1 keer en leg je hem misschien ook weg..maar ik wil dat boek dan misschien ook voor boektoets gebruiken voor nederlands.

    Second Thought: de dvd's stukjes kan je ook gwn op youtube kijken

    kkoop maar een mooi boek!