• Ik en Lisa(MisterWOAH) begrijpen jullie mensen niet. Dudes, dit is een site voor verhalen en stuff. Nou, als je dan een promotietopic maakt dan bekijken 50 mensen het en van die 50 mensen lezen 5 mensen het verhaal. Komaan kijk het topic dan gewoon niet.

    (...)
    Nou ja, en myn quizzen dan he schat? (:

    Jouw SA stond in de sl.But als je een krachtige Nederlandse titel hebt wordt hij veel gemaakt.Like; Het dochtertje van Tom Kaulitz,Verkocht aan Bill Kaulitz,...


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Vaak word je misleid door de titel. Dus ik snap het wel. Meestal klik je maar een topic aan en zie je waar het uit komt. Jij hebt dat vast ook wel, tenzij je kan ruiken waar de topic precies over gaat.

    Dat komt omdat de meeste promotiedingen me totaal niet aanspreken.
    Daarom dat je ook bij een topic ziet staan '1146519x bekeken'. Dat ben ik gewoon die niets beter te doen heeft dan elk topic zoveel maal in te wandelen.
    [/heeft precies hetzelfde]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Als je je muisknop een tijdje boven het topic maat staat er in veel gevallen 'promotie' bij. Soms zijn de titels zo goed bedacht dat mensen een kijkje nemen in het topic maar dat het verhaal hen niet aanspreekt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry hoor, maar als ik het topic bekijk en iemand promoot een verhaal wat mij niet boeit, dan maak ik hem niet.

    Wel sommige zullen ook op de titel afgaan, of op de inleiding die men in het topic zelf plaatst^^
    Ook of dat celebs er in mee doen speelt een rol volgens mij.


    If you had never come out of the blue, I would've stay