• Met Michael Jackson, en dat meen ik serieus. Ik vind hem zo zielig,!En op een of andere manie, krijg ik dan ook medelijden met Bill, die 2 lijken verdomd veel op elkaar, nog even en Bill gaat zijn neus ook afsnijden, Ooit hoor,
    x3.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    MJ gaat binnenkort dood, en jij vindt het dan nog erg dat hij op Bill lijkt. :'D


    blame the bully.

    Bill en Micheal Jackson??? ik zie het verband niet...:X

    Bill en Micheal Jackson??? ik zie het verband niet...:X

    Awel ik ook niet..


    Your Butt is Mine!

    Ik wel, ze zijn allebei even zielig, ik meen het.! Bill begint binnen nu en 2 uur ook met plastische chirugie hoor,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wel, ze zijn allebei even zielig, ik meen het.! Bill begint binnen nu en 2 uur ook met plastische chirugie hoor,

    Haha, zn kerstcadeau zeker? :'D


    blame the bully.

    Oke nou kom ik me tmijn theorie, en niet lachen want dan doe ik jullie wat. Zowel Bill als MJ zijn al vanaf kinds af aan 'Beroemd' en dat doet iets met je, ze zouden nooite weten hoe het is om normaal te leven en gaan dus raar verdrag vertonen, MJ vertoond alleen maar raar gedrag en dat gedrag gaat onze Bill ook eens vertonen, let op mijn woorden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wel, ze zijn allebei even zielig, ik meen het.! Bill begint binnen nu en 2 uur ook met plastische chirugie hoor,


    ik denk het niet....:X

    Oke nou kom ik me tmijn theorie, en niet lachen want dan doe ik jullie wat. Zowel Bill als MJ zijn al vanaf kinds af aan 'Beroemd' en dat doet iets met je, ze zouden nooite weten hoe het is om normaal te leven en gaan dus raar verdrag vertonen, MJ vertoond alleen maar raar gedrag en dat gedrag gaat onze Bill ook eens vertonen, let op mijn woorden.


    das wel slim bedacht...maar ik denk niet dat Bill zo ver gaat als MJ....denk ik..:X

    Arme neus, vliegt hij meteen op de vuilnisbelt.


    Sing the song of the stars for me.

    Arme neus, vliegt hij meteen op de vuilnisbelt.


    xD

    (...)

    das wel slim bedacht...maar ik denk niet dat Bill zo ver gaat als MJ....denk ik..:X

    Ik denk het eerlijk gezegd wel, hij doet het nou toch al!? hij laat zich uithongeren enzo, nog even en hij gaat 3 auto's kopen en gaat hij Everland beginnen,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik denk het eerlijk gezegd wel, hij doet het nou toch al!? hij laat zich uithongeren enzo, nog even en hij gaat 3 auto's kopen en gaat hij Everland beginnen,


    hoe weet je dat hij zich uit laat hongeren... ben jij 24 per dag bij hem??? [/niet dom bedoelt...], maar heb je ooit th tv gekeken?? dan eten die altijd vet veel snoep hoor... ik weet niet maar hij laat zich niet uithongeren...denk ik..:X

    Best wel. Ze denken dat hij pedo is. Maar hij heeft nooit een normale jeugd gehad, daarom wil hij het alle andere kinderen wel geven. Ik snap dus echt niet waarom mensen hem pedo noemen terwijl hij het goed bedoelt.


    Life is hard and then we die