• oke mensen!! ik word het zat dat er steets maar geroddelt woord. ik moest net weer horen via via wat die persoon over mij vind, het interseert me niks!


    1. het maakt me niet uit wat je over mij denkt
    2. zeg het gewoon ijn mijn gezicht als je lef heb
    3. je moet niet verwachten dat je me kan zwart maken
    4. ik pak je altijd 2 keer zoo hard terug, als je over mijn familie loopt te roddelen
    in real life zijn die 4 punten



    roddelen? wat berijk je er me? nik ik vind het kansloos een zeker respectloos !! want je moet via via via via via via horen wat die mensen tegen je zeggen!! kom op zeg? is het niet een beetje 3 nivo?

    ik ben uit gesproken!

    nog niet helemaal wat wil je met roddelen berijken?

    ps het is geen ik zoek ruzie topic alleen ik vraag me af wat mensen achter iemands rug over die persoon zegt mee te berijken valt?


    Some angels have no wings.

    en geen woord meer! goed gezegd!

    xx


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    Als je hiermee op iemand doelt, zeg dan ook even wie of open er geen topic over.

    en geen woord meer! goed gezegd!



    dankje wel


    Some angels have no wings.

    Dude.. Iedereen roddelt. thats just life.


    blame the bully.

    Als je hiermee op iemand doelt, zeg dan ook even wie of open er geen topic over.



    ne ik moest net horen wat die persoon van mij vond en ik word het gewoon zat dat mensen zoo tegen elkaar doen! ik bedoel wat berijk je er mee?
    meer wil ik niet zeggen ofzoo


    Some angels have no wings.

    (...)


    ne ik moest net horen wat die persoon van mij vond en ik word het gewoon zat dat mensen zoo tegen elkaar doen! ik bedoel wat berijk je er mee?
    meer wil ik niet zeggen ofzoo

    Oké. ^^

    Oké. ^^


    ne meid anders had ik persoon die persoon verrot gescholden !! meer niet niet via topic het nog al dan daalt je nivo te erg =.="


    Some angels have no wings.

    Euhm,
    Jua wel waar maar toch mensen zijn zo sommige zijn iritanter dan andere,
    Ze hebben niks anders te doen -_-" je hebt gelijk maar toch, mensen zullen altijd roddelen dat kan je niet veranderen.

    Iedereen doet het. Aber.. sommige dingen gaan idd te ver.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind roddelen zielig, ookal doe ik het zelf ook wel eens. Hello, wie doet het nou niet. En op dat vlak durf ik mezelf dan ook zielig te noemen :Y)


    -

    Sorry hoor, maar eerst zeg je dus. Het maakt me niet uit en daarna ;; 4. ik pak je altijd 2 keer zoo hard terug, als je over mijn familie loopt te roddelen