• Zoals hém. Hij zit in mijn klas, is aardig en ik denk dat ik verliefd op hem ben. Maar er is een probleem, ik val dus áltijd op de verkeerde jongens. Dan zijn het kettingrokers-bah-, blowers-dubbelbah- of gasten die zich altijd lam zuipen-bahbahbah-, nou raad is. Hij doet alledrie. Maar toch denk ik dat ik hem leuk, vind ookal ziet hij me totaal niet staan. Hij is het type jongen dat valt op meisjes met een grote bek, meisjes met een string boven hun broek uit, meisjes die eerst zoenen en dán pas praten. maar zo ben ik dus niet. Ik ben alles wat hij niet in een meisje wil, maar toch vind ik hem leuk. Hij is aardig, verschrikkelijk lief en ik kan goed met hem lachen. Maar ik wil altijd alles wat ik niet mág hebben, gewoon omdat hij zo onbereikbaar voor mij is. Ik wil hem hebben, maar dat gaat toch nooit gebeuren ;x

    -dat moest ik even kwijt-


    We can only learn to love by loving.

    Try before you die. Gewoon doen, meis!

    Cacharel schreef:
    Try before you die. Gewoon doen, meis!
    -dies-


    We can only learn to love by loving.

    Cacharel schreef:
    Try before you die. Gewoon doen, meis!


    None but ourselves can free our minds.

    Prevail schreef:
    (...) -dies-

    Pfuh! Gewoon doen, ik ga ook vragen.

    Cacharel schreef:
    (...)
    Pfuh! Gewoon doen, ik ga ook vragen.
    maar ik durf dat niehieet.


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) maar ik durf dat niehieet.

    Ik toch ook nieeet? En wat heb je te verliezen?

    Cacharel schreef:
    (...)
    Ik toch ook nieeet? En wat heb je te verliezen?
    mijn hoofd.


    We can only learn to love by loving.

    Áls ik verliefd ben is het ook altijd op onbereikbare jongens.


    when words fail, music speaks.

    Prevail schreef:
    (...) mijn hoofd.

    En ik blijf erbij dat je het moet doen!

    Windfall schreef:
    Áls ik verliefd ben is het ook altijd op onbereikbare jongens.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lieverd, mijn bijna vriendje doet dat ook allemaal. En omdat hij van mij houdt is hij gestopt met blowen en is hij nu ook aan het stoppen met roken. Dat zuipen kan ik hem niet af nemen, dat doet iedereen hier. Maar misschien moet je gewoon eens vaker met hem praten over serieuze dingen, laten merken dat je hem wel heel erg aardig vindt enzo. Misschien wordt het dan wel wat. Veel succes <3


    -

    hmm wel je eigen keuze als je met een roker/blower/zuiper wil gaan , zou niet mijn keuze zijn maar als jij hem echt leuk vindt moet je ervoor gaan!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn vriendje rookt ook, zuipt zich af en toe lam en heeft ook wiet gerookt. Toch zijn we al 14,5 maand gelukkig samen. Het hoeft echt niets uit te maken :)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 18:42 ]


    Life is hard and then we die

    Nicol, koetje van me, jij kan dat best.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cacharel schreef:
    Try before you die. Gewoon doen, meis!

    Een roker, een blower en een zuiper. Het is maar wat je wil meis, maar ik zou me echt over deze verliefdheid heenzetten.
    Heeft slechte ervaringen met alledrie van deze dingen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 19:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste