Hello,
ik lees veel boeken en vind het leuk om nieuwe boeken te leren kennen ^^
Dus plaats ik een topic met boekpromoties
Je moet dan in een paar zinnen vertellen waar het boek over gaat (of typ de achterkant over) en wat je ervan vind en wat voor cijfer je het geeft op een schaal van 1 tot 10. Maar zorg ervoor dat het boek dat jij promoot nog niet aan de beurt is geweest, want straks hebben we opeens 100x Twilight gepromoot of zo xd. Vergeet ook niet de auteur te melden:Y)
Hier een voorbeeld:
P.s. Ik hou van je - Cecelia Ahern
Achterkant: Holly en Gerry zijn een jong getrouwd stel. De twee maken vaak grapjes over het feit dat Holly niet zonder Gerry zou kunnen leven. Het idee van 'De Lijst' ewas dan ook eigenlijk als grap bedoeld: als Gerry iets zou overkomen, zou hij een lijst voor Holly achterlaten met dingen die ze zou moeten doen.
Wanneer het noodlot toeslaat en Gerry ongeneeslijk ziek wordt, stort Holly's wereld in. Een paar maanden na zijn dood besluit ze een mysterieus pakje op te halen bij haar ouders. Gerry blijkt zonder dat ze het wist woord te hebben gehouden, en heeft De Lijst opgesteld. In het pakje bevindt zich, voor iedere maand, een envelop met een opdracht. Het geeft Holly de kracht om verder te gaan, nieuwe uitdagingen aan te gaan en erachter te komen dat liefde nooit verdwijnt maar altijd in je hart blijft bestaan.
Mening en cijfer: Ik vind dit boek echt geweldig, op sommige momenten is het heel zielig maar ik heb ook momenten gehad dat ik hardop zat te lachen. De schrijfster weet het verhaal geweldig neer te zetten. Ik geef het boek een 9,6
If I die young, send me away with the words of a lovesong.