• Hoii,

    Misschien dat sommigen van jullie SayRockQueen, oftewel Say, kennen. Ik ben het nichtje van Say. Helaas gaat ze verhuizen naar Amerika, waar ze zelf kapot van is. Ze zal de komende maanden ook geen internet hebben.
    Ik dacht, aangezien ze hier een aantal vrienden heeft, het wel leuk is om iets mee te geven aan haar. Zelf dacht ik aan een soort collage van foto's van haar vriendinnen etc. Maar als iemand nog een beter idee heeft hoor ik het graag. ^^
    Dus als je mee wil doen: Een PB met foto en naam en misschien nog een persoonlijke boodschap is altijd welkom!

    Xx.

    WAT GAAT ZE?
    WAT DE NEUK..
    waarom =O


    Life is hard and then we die

    Zij mag niet weg. (huil)

    WAT ;o IK GAAT HAAR DAN MISSEN ><
    Wil je seggen dat ikke haar gaat missen ><
    Sei moet blijven .. Seg maar dat se onder mijn bed moet komen wonen.. Moet Broken maar even opschuive ><


    Crack a bottle

    WTF!!?

    OMG KIND DAN MEEN JE NIET )': WAAROM?
    PB KOMT ZEKER!! VAN MIJ [A]


    when words fail, music speaks.

    Arme say :(

    Nou, haar vader is een aantal weken geleden overleden. Haar moeder komt oorsprongkelijk uit Amerika en nu hij dood is wil ze weer terug.

    Nou, haar vader is een aantal weken geleden overleden. Haar moeder komt oorsprongkelijk uit Amerika en nu hij dood is wil ze weer terug.

    2 rotgebeurtenissen in 1 klap )':
    wens haar sterkte van Bo AkA Broken <3


    when words fail, music speaks.

    (...)
    2 rotgebeurtenissen in 1 klap )':
    wens haar sterkte van Bo AkA Broken <3


    Is goed.

    (...)

    Is goed.

    dankje ;D en pb is verstuurt


    when words fail, music speaks.

    Nou, haar vader is een aantal weken geleden overleden. Haar moeder komt oorsprongkelijk uit Amerika en nu hij dood is wil ze weer terug.
    Dat dacht ik al..


    Life is hard and then we die

    Nou, haar vader is een aantal weken geleden overleden. Haar moeder komt oorsprongkelijk uit Amerika en nu hij dood is wil ze weer terug.

    :O veel sterkte voor haar en voor jou natuurlijk! van Karin als DarkAngelTom!(flower)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oaaah.
    Wens der maar veel sterkte van Evabeva aka Geh. En geef der maar een sterke hug : D


    I recycle my thoughts.

    ik heb je pb gestuurd ;)

    WTF!
    GAAT MYN ALLERLIEFSTE SAY NAAR AMERIKA!
    ZEG HAAR DAT IK D'R MIS : Rose (A) Dan weet ze wel wie je niet bedoelt.
    DUDE ZE MAG NIET NAAR AMERIKA!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    WTF!
    GAAT MYN ALLERLIEFSTE SAY NAAR AMERIKA!
    ZEG HAAR DAT IK D'R MIS : Rose (A) Dan weet ze wel wie je niet bedoelt.
    DUDE ZE MAG NIET NAAR AMERIKA!

    Ik ga na mijn VWO diploma ook naar Amerika. Ga je mij ook missen : o?


    I recycle my thoughts.