• Iedereen noemen sommige fans Monsoontrutten.Ik vraag mij af;wat is een monsoontrut.Bijna iedereen hun eerste liedje dat ze kende vn TH is Monsoon.Misschien is dat meisje nog maar een week fan? Moet je haar dan meteen aanvallen met Monsoontrut? Ik vind dat echt op niets slaan.Vroeger zei ook iedereen tegen mij monsoontrut ==' En trouwens,het kan dat iemand al meer dan 3 jaar fan is,en haar lievelingsliedje monsoon is,dan is ze toch geen monsoontrut??Monsoon is gewoon een mega-mooi liedje!


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    een monsoontrut is iemand die enkel monsson kent, monsson goed vind, als ze vragen noem een liedje het eerste wat ze zegt is monsson dus eigenlijk het enige waar eht bij hun omdraait is monsoon, ze kennen hoogstwaarschijnlijk niet eens een ander liedje >< WeetJ je hebt ook SOS-trutten net hetzelfde![/dit alles meen ik niet!!]

    Er bestaan geen monsoon trutten,als iemand nou fan is vanaf monsoon, ach ja dan zijn honderden mensen monsoon trutten hè!! Dan ben ik het ook of zo ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Monsoonslet, houd in, je kent waarschijnlijk alleen de Engelse liedjes of nog erger alleen Monsoon. Je gaat naar concerten ja, maar je schreeuwt alleen maar en bent agressief. Bill en Tom ken je wel, maar Gustav en Georg? Ach, die zijn toch niet belangrijk. Het gaat toch om Bill en Tom? En trouwens, waarom zingt Bill af en toe zo raar? Ze waren toch engels? Nee meid, ga eens duitse liedjes of songteksten opzoeken. Je zult in een nieuwe levensfase terechtkomen!

    staat in mijn Wat voor een TH-fan ben jij test


    Life is hard and then we die

    wij noemen het de monsoonkutjes. De meisjes die pas sinds monsoon fan zijn (oke ik geef toe ook ik ben sinds monsoon fan maar er is een grooooootverschil met mij en andere fans) de monsoonkutjes vinden monsoon wat al eerder is verteld helemaal geweldig en de andere engelse nummers en hakken snel af.

    hahahahaha sorry monsoon een mooi lied -_-' als ze kunnen stuk voor stuk geen Engels de enigste die nog een beetje redelijk engels spreekt is gustav

    Monsoonslet, houd in, je kent waarschijnlijk alleen de Engelse liedjes of nog erger alleen Monsoon. Je gaat naar concerten ja, maar je schreeuwt alleen maar en bent agressief. Bill en Tom ken je wel, maar Gustav en Georg? Ach, die zijn toch niet belangrijk. Het gaat toch om Bill en Tom? En trouwens, waarom zingt Bill af en toe zo raar? Ze waren toch engels? Nee meid, ga eens duitse liedjes of songteksten opzoeken. Je zult in een nieuwe levensfase terechtkomen!

    staat in mijn Wat voor een TH-fan ben jij test

    Getest.
    I'm a fan.
    Jij weet aardig wat van de jongens. Je bent niet persé verliefd op 1 van hen. Je vind vooral de muziek gaaf en daarom ben je ook fan van ze. Bij concerten vind jij het ook prima om achteraan te staan, zolang je ze maar kan horen. Jij kent ook zo een beetje alle liedjes. Je zou het wel gaaf vinden om ze een keer te ontmoeten, dan kon je ze vertellen hoe goed je ze vind

    (A)
    Maar bon,ik snap je punt wel.Maar laat hun gewoon,ik ken dat soort.Maar sommige gaan ook mensen aanvallen die misscien nog geen week fan zijn?=='


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Een monsoontrut : Kent alleen monsoon , Is alleen fan vanwege bill & tom. Gustav is stom omdat hij zo stil is. En georg ja die valt eigenlijk niet eens op.Concerten : Schreeuwen , stil staan als er een duits liedje wordt gezongen.Borden met : Tom fick mich ! Jaa eehmm beetje duidelijk?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik snap je punt heel goed ^^
    Maar ik ben al fan sinds DDM in Duitsland :$


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik snap je punt heel goed ^^
    Maar ik ben al fan sinds DDM in Duitsland :$
    Geef me de box me2


    Life is hard and then we die

    (...)Geef me de box me2

    Ik ook ^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    Eehm, ik vind die hele betekenis nérgens op slaan, en vind het maar bullshit. Laat iemand lekker fan zijn en Monsoon leuk vinden, so what?! O.o Word je dan meteen uitgemaakt voor trut of kut? Lekker zeg =='
    x


    ok

    Ik hou ook vn Monsoon (H)
    I don't Care :O Zolang het Fans zijn, is het toch goed?


    Your Butt is Mine!

    (...)Geef me de box me2


    *box*
    Yay, ben jy ook naar Paradiso geweest? :D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Like; Monsoon vind ik eerlijk gezegd een góed lied? Maar dat heeft dan misschien ook met de herinneringen die ik eraan overheb te maken, maar dat boeit niet, want al mijn vriendin, die TH walgelijk vinden, vinden het dus een goed nummer? En ik ga al die vrienden van mij toch ook niet uitmaken voor Monsoontrut/kut/slet/whatever, als ze zeggen dat TH best goed is. Om te zeggen dat een band goed is, hoef je niet persé alle liedjes gehoord te hebben. Eén liedje is genoeg om wat over de band te zeggen. En wat ik ook niet snap, wrm alleen bij TH O.o Oké, misschien ook bij JB, maar als ik Disturbia van Rihanna goed vind, nooit een ander liedje van haar heb gehoord, en zeg: 'Rihanna is echt goed, ik denk dat ik fan van haar ga worden, óf ik ben fan van haar.' En nu? Krijg ik dan problemen, krijg ik al die woorden op me kop ofzo O.o Like: het is gewoon bullshit dat woord, Monsoontrut, en het boeit me niet dat mensen nu raar ofzo over mij gaan denken, maar ik heb gesproken ^^
    x.


    ok

    Ik ben fan geworden sinds ik Spring nicht & Reden had gehoord : D.
    Maar daar gaat het niet over. Dat hele "Monsoontrut" gedoe slaat nergens op.


    I recycle my thoughts.

    vergeet niet dat zonder die 'Monsoon trutten' Tokio Hotel waarschijnlijk helemaal niet zo beroemd is geworden..


    ik ben fan door Rette Mich :]


    Protège moi de mes désirs.