• ik heb gisteren en vandaag de box gekeken van The Blair witch project.
    hij was heel eng ik druf nooit meer naar een bos :O wou weten af jullie ook gezien hebben en hoe vonden jullie hem ;)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Ik heb gister een heel ander soort film gezien Titanic x'D I'm sorry, ken 'm niet ^-^


    Candycorekid.

    Ik heb gister een heel ander soort film gezien Titanic x'D I'm sorry, ken 'm niet ^-^


    I luf Titanic ö

    maar ik kon hem gister niet zien omdat mijn oma iets anders aan het kijken was :(

    maar ik heb hem zo vaak gezien en toch moet ik telkens huilen:$


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    @NimmaGirl
    Ik vond 'm ook zo zielig =(
    Ik zat ook te grienen.. jeweetwel, die ene man die de klok goed zet en voor eeuwig aan boord wil blijven en dood gaat op het einde.. die lijkt op mijn opa die is overleden toen ik 2 was :'(


    Candycorekid.

    Nee sorry ken hem niet was het horror?


    Make a wish on a shooting star!

    Nee sorry ken hem niet was het horror?
    het was horro geloof ben niet snel bang maar nu wel XD


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    OMG! Schijnt dat die supereng is >< Was ie eigenlijk mooi? Maar das toch die film die 'echt gebeurd' zou zijn? ^^


    What you see, is what you get.

    ik heb gisteren op de pc gezeten .. ;D
    Oke, ik ken de film dus niet =D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    @NimmaGirl
    Ik vond 'm ook zo zielig =(
    Ik zat ook te grienen.. jeweetwel, die ene man die de klok goed zet en voor eeuwig aan boord wil blijven en dood gaat op het einde.. die lijkt op mijn opa die is overleden toen ik 2 was :'(


    bedoel je die man die met die vrouw later in bed ligt?

    ik denk dan altijd aan mijn oma ik keek dat altijd met der

    19 Oktober 2006 R.I.P

    Mochen jou opa en mijn oma maar hun zin hebben in de hemel,en ons goed in de gaten houden :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Whaa kga binne kort the grudge kijken die is pas vet ik hij namelijk van horror!


    Make a wish on a shooting star!

    nja ik heb die film ook gezien en ik kreeg er enkel koppijn van doordat ze steeds maar heen en weer renden met die cameraxD
    vond het wel ietsje eng als ze een voor een verdwijnen en dan dat geschreeuw enzo:S


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    hij is echt gebeurt het is documantere:O


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Welke zender want ik had een stukje gezien van hele enge film


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @Nimmagirl
    Ik bedoel die man die binnen staan en dat glaasje met wijn ofzo dat valt dan naar beneden dan doet ie dat glazen ding voor die klok open en zet ie de klok bij..


    Candycorekid.

    Welke zender want ik had een stukje gezien van hele enge film
    het was een DVD


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    hij is echt gebeurt het is documantere:O


    Haha nee! Die's niet echt gebeurd. Het lijkt zo, maar zo moet de film zijn. Ze hebben het doen lijken alsof het een docu is maar dat is ie niet.