• Ik moet mij telkens weer opnieuw inloggen,maar dan klik ik op onthoud mij.Dat wil -denk ik- zeggen dat als je daar de volgende keer op komt,dat je je niet meer moet inloggen.Ja en als ik af quizlet ga,-ik klik niet op uitloggen-en er de volgende dag weer op kom,moet ik me weer inloggen?
    Kan dat niet veranderd worden?
    Ik hoop dat jullie het 'n beetje snappen xD.
    x.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik heb dat.. niet?


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb dat.. niet?

    Ik heb dat.. wel?
    xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Heeft niemand dat?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Misschien komt het door je computer. Dat die ervoor zorgt dat internet gegevens voor je eigen veiligheid niet opgeslagen worden?


    Wie du mir, so ich dir.

    Uhm als je op 'onthoud mij' klikt, onthoud hij je voor een dag fzo. Idk x)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb ook (:
    Op deze pc --'
    Kan dat zijn dat het op mozilla onthoud en op internet gewn niet?


    I lost myself in FM airwaves

    Nou, dat hád ik in het begin ook, maar nu ik het de heletijd niet uitlog dan lukt het gwoon


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb dat ook, alleen als ik mijn naam typ dan komt mijn w8woord er vanzelf (:

    Daar heb ik geen last van. Ik heb dat ergens in de zomer aangeklikt en is nog steeds zo 8D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ligt aan je computer, ik denk dat je dat zelf hebt ingesteld, had ik ook op een pc

    Ik heb ook (:
    Op deze pc --'
    Kan dat zijn dat het op mozilla onthoud en op internet gewn niet?
    ik heb internet

    Word jou geschiedenis ook elke dag opgeruimd? Daardoor kan het natuurlijk ook komen. Als dat zo is moet je dat even opnieuw instellen.

    met FireFox onthoud hij het wel, hoef je zelfs niks te typen :Y)


    when words fail, music speaks.

    ik heb er half last van..
    ik ben zegmaar niet ingelogd als ik op de site kom maar als ik op een knopje druk wel.. al is geprobeerd?

    ik heb er half last van..
    ik ben zegmaar niet ingelogd als ik op de site kom maar als ik op een knopje druk wel.. al is geprobeerd?

    the same, ik moet altijd bijv. op forum drukken en dan ben ik opeens ingelogd.


    I am an idiot, I move.