• Iedereen noemen sommige fans Monsoontrutten.Ik vraag mij af;wat is een monsoontrut.Bijna iedereen hun eerste liedje dat ze kende vn TH is Monsoon.Misschien is dat meisje nog maar een week fan? Moet je haar dan meteen aanvallen met Monsoontrut? Ik vind dat echt op niets slaan.Vroeger zei ook iedereen tegen mij monsoontrut ==' En trouwens,het kan dat iemand al meer dan 3 jaar fan is,en haar lievelingsliedje monsoon is,dan is ze toch geen monsoontrut??Monsoon is gewoon een mega-mooi liedje!


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Dan ben ik een Monsun-slet :D


    En ik ook! =D
    Btw, wel kut dat ej er met Paradiso niet was, het was totaaaaal mooi.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind dat monsoon gedoe sowiezo onzin! Slaat nergens op, dat de een nou langer fan is dan de ander geeft je toch nog geen reden om je uitteschelden? Omdat je niet zoveel weet over hun, omdat je hun pas kent vanaf Monsoon maakt je geen monsoon trut. Monsoontruten, zijn huppels die alleen voor 1 persoon gaan en de rest simpel weg vergeten.

    ach fans zijn fans mr ik vindt het wel iritant dat sommige wyfen niet eens weten wie georg en gustav zijn .__.

    ik ben ook fan geworden door monsoon. koelhè. maakt dat me nu een monsoonslet? (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik ben ook fan geworden door monsoon. koelhè. maakt dat me nu een monsoonslet? (nerd)


    Nou ben je dus ik-weet)niet-hoe-hard een monsoonslet jonge![/sarcasm] O.O


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben een Durch Den Monsun-trut. Yes! :Y)

    Ik ben een Durch Den Monsun-trut. Yes! :Y)

    Wees maar trots x'd

    (...)
    Wees maar trots x'd

    BEN ik ook. x'D

    het is toch een monsoonslet??


    Het is helemaal niks.


    -