• Oké,

    ik heb dus een lippiercing sinds 19 Februari. Bijna een half jaar dus. Het voelt alleen alsof ik hem al jaren heb en ik ben er niet meer blij mee. Ik vind hem niet meer mooi als ik er naar kijk en ik twijfel erover om hem eruit te halen. Ik heb er niet zozeer "spijt" van, want ik ben blij dat ik hem had, zodat ik weet hoe het is er een te hebben. Ook ben ik blij dat ik nu weet dat ik hem niet persee HOEF te hebben. Dat zag ik toen niet in. Mijn moeder vind het enorm zonde als ik hem eruit haal, want ze vond hem leuk. Mijn vader zou er blij mee zijn.

    Ik weet niet wat ik moet doen. Het gaat in principe niet om wat anderen vinden, maar wat is jullie mening?


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ghehe op sommige momenten ben ik ook niet blij met de mijne,, want hij mocht wel wat meer tegen me lip aan zeg maar ;P mja, ik heb hemals kado gekregen(:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tja, ik kan natuurlijk niet voor jou beslissen.
    Maar als je het niet meer mooi vind dan moet je hem er gewoon uithalen denk ik dan.
    Maar als je toch denkt dat je er straks spijt van krijgt... Dan kun je het beter niet doen. (:

    Misschien kan je een kleine, onopvallende nemen zodat het gat niet toegroeit en je je toch nog kunt bedenken later. ^-^


    Let the Night embrace you

    Moet trouwens wel even zeggen heb je foto's gezien en damn grote 'knopje' heb je al piercing :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Moet trouwens wel even zeggen heb je foto's gezien en damn grote 'knopje' heb je al piercing :$


    Oh dat ding. Haha. Ja maar ik heb wel meer als 50 verschillende bolletjes, 5 staafjes en 3 ringetjes xD dat knopje is groot ja.

    Ik heb al een kleinere en zo, die draag ik nu het meeste, maar ik weet niet, ik ben er nog steeds niet blij mee en zo


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Hesperide schreef:
    Misschien kan je een kleine, onopvallende nemen zodat het gat niet toegroeit en je je toch nog kunt bedenken later. ^-^


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    NarutoPerv schreef:
    (...)

    Oh dat ding. Haha. Ja maar ik heb wel meer als 50 verschillende bolletjes, 5 staafjes en 3 ringetjes xD dat knopje is groot ja.

    Ik heb al een kleinere en zo, die draag ik nu het meeste, maar ik weet niet, ik ben er nog steeds niet blij mee en zo


    Hoezo niet dan ? (:
    + ik heb een kleintje een zwarte met een rood sterretje erop, alleen op foto's zie je alleen een rood puntje XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Neem een kleinere. Ik heb mijn snakebites nu bijna drie jaar maar ik vond ze ook veel te opvallend worden. Ik heb er nu twee hele kleine diamantjes inzitten, die je dan wel ziet, maar niet zo van: BOEM PIERCING. Gewoon, subtiel. Dat staat veel leuker. En ze glimmen 8D
    Probeer dat anders misschien eerst eens, want ik vind na bijna een halfjaar het eigenlijk best wel zonde van 't geld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Neem een kleinere. Ik heb mijn snakebites nu bijna drie jaar maar ik vond ze ook veel te opvallend worden. Ik heb er nu twee hele kleine diamantjes inzitten, die je dan wel ziet, maar niet zo van: BOEM PIERCING. Gewoon, subtiel. Dat staat veel leuker. En ze glimmen 8D
    Probeer dat anders misschien eerst eens, want ik vind na bijna een halfjaar het eigenlijk best wel zonde van 't geld.

    heb je een foto van hoe dat eruit ziet? want mijn zus vond een diamantje in me lip ook wel mooi, maar dat waren echt kleintjes en dacht dus dat dat er niet uit zou zien D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    heb je een foto van hoe dat eruit ziet? want mijn zus vond een diamantje in me lip ook wel mooi, maar dat waren echt kleintjes en dacht dus dat dat er niet uit zou zien D;


    Ik ga even zoeken. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Neem een kleinere. Ik heb mijn snakebites nu bijna drie jaar maar ik vond ze ook veel te opvallend worden. Ik heb er nu twee hele kleine diamantjes inzitten, die je dan wel ziet, maar niet zo van: BOEM PIERCING. Gewoon, subtiel. Dat staat veel leuker. En ze glimmen 8D
    Probeer dat anders misschien eerst eens, want ik vind na bijna een halfjaar het eigenlijk best wel zonde van 't geld.


    Na een half jaa rof 50 jaar, zonde van het geld zal het eigenlijk toch wel blijven.
    Hm, misschien, maar ik heb er ook een paar die veel kleiner zijn dan die in mijn fotoboek. Alleen ik weet niet of ik blij ben met de piercing zelf ö Met het gat dat in mijn lip steekt en dat er iets in zit en al die zooi, snap je? xD


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    NarutoPerv schreef:
    (...)

    Na een half jaa rof 50 jaar, zonde van het geld zal het eigenlijk toch wel blijven.
    Hm, misschien, maar ik heb er ook een paar die veel kleiner zijn dan die in mijn fotoboek. Alleen ik weet niet of ik blij ben met de piercing zelf ö Met het gat dat in mijn lip steekt en dat er iets in zit en al die zooi, snap je? xD


    ik denk dat ze met zone van het geld bedoelt dat je hem nog maar zo kort heb. dan is het meer zonde dan dat je hem over paar jaar er uit haalt (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    als je hem beu bent, neem dat gewoon een andere?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als je hem er na zo kort erui haalt; groeit ie meestal gelijk dicht. Dusik zou er eens goed over nadenken als ik jou was.


    We're all mad here.

    Fellatio schreef:
    (...)
    heb je een foto van hoe dat eruit ziet? want mijn zus vond een diamantje in me lip ook wel mooi, maar dat waren echt kleintjes en dacht dus dat dat er niet uit zou zien D;


    Oké, eerste keer dat ik een foto van mezelf plaats maar oké

    Sorry dat 't zo lang duurde, maar mijn vriendin stond ernaast -diploma uitreiking- en ik denk niet dat die het zo leuk zou vinden moest ik haar op internet gooien, dus ik moest d'r even wegknippen 8D




    Oh, en hou er rekening mee trouwens dat ik hierop lach, dus vandaar dat de staafjes uitsteken, dat is normaal niet zo, maar ik heb geen foto waarop ik niet lach 8D

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 21:49 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen