• Iedereen noemen sommige fans Monsoontrutten.Ik vraag mij af;wat is een monsoontrut.Bijna iedereen hun eerste liedje dat ze kende vn TH is Monsoon.Misschien is dat meisje nog maar een week fan? Moet je haar dan meteen aanvallen met Monsoontrut? Ik vind dat echt op niets slaan.Vroeger zei ook iedereen tegen mij monsoontrut ==' En trouwens,het kan dat iemand al meer dan 3 jaar fan is,en haar lievelingsliedje monsoon is,dan is ze toch geen monsoontrut??Monsoon is gewoon een mega-mooi liedje!


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    hahaha, ik ben een RetteMichSlet :]


    Protège moi de mes désirs.

    ik ben pas een tijdje na monsoon fan geworden. ik had ddm al veel eerder gehoord op de autoradio, maar ik wis niet wie het zong. ik vond het toen ook al mooi klinken :)

    Monsoon slet noem ik het altijd maar die aan alleen naar concerten om de jongens te zien en niet de muziek. Ook kennen ze meestal alleen maar het liedje monsoon. En je kunt ze ook altijd herkennen aan hun reacties. Als je iets beledigens over ze zegt(meestal over Tom, sorry Tom lovers) Dan nemen hgun dat op als een persoonlijke aanval en danworden ze echt kei kwaad.
    Ik ben zelf nu 3 of 3,5 jaar fan door een liedje dat niet van hun is maar ik vind monsoon nog steeds heel erg mooi en ik word ook niet uitgescholden voor monsoonslet.


    One of the Duo Of Evilness

    Ik vind het nergens op slaan, echt niet gewoon. Moet je nou echt iemand Monsoontrut noemen omdat je fan bent van Monsoon? Daar zijn ze heel toevallig wel mee doorgebroken. Een vriendin van mij noemt iedereen een monsoontrut maar zelf is ze ook fan door Monsoon. Haar noem ik ook geen Monsoontrut. Het is gewoon belachelijk. Stel, ik werd fan door Rette Mich (Dat is ook zo) Ben ik dan een Rette Mich-slet or something?


    -

    wij noemen het de monsoonkutjes. De meisjes die pas sinds monsoon fan zijn (oke ik geef toe ook ik ben sinds monsoon fan maar er is een grooooootverschil met mij en andere fans) de monsoonkutjes vinden monsoon wat al eerder is verteld helemaal geweldig en de andere engelse nummers en hakken snel af.


    Je spreekt jezelf nu wel mega hard tegen, weet je dat?


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    wij noemen het de monsoonkutjes. De meisjes die pas sinds monsoon fan zijn (oke ik geef toe ook ik ben sinds monsoon fan maar er is een grooooootverschil met mij en andere fans) de monsoonkutjes vinden monsoon wat al eerder is verteld helemaal geweldig en de andere engelse nummers en hakken snel af.


    Je hebt het gewoon over jezelf, hè.


    -

    Eehm, ik vind die hele betekenis nérgens op slaan, en vind het maar bullshit. Laat iemand lekker fan zijn en Monsoon leuk vinden, so what?! O.o Word je dan meteen uitgemaakt voor trut of kut? Lekker zeg =='
    x

    Daar gaat dit topic over;wat houdt een monsoon-trut in.

    vergeet niet dat zonder die 'Monsoon trutten' Tokio Hotel waarschijnlijk helemaal niet zo beroemd is geworden..


    ik ben fan door Rette Mich :]


    en door mijXD met mee luisteren
    srry moest er even uit


    cupcake smells great

    Like; ik vind iedereen die mensen Monsoontrut ofsoo noemen achterlijk. Wieweet zijn hun zélf maar pas vanaf Monsoon fan geworden of maybe maar pas vanag Ready Set Go, vanaf dat die op TV kwam. Wat zijn hun dan? ReadySetGoGeilers ofsoo? Djezus--'

    wij noemen het de monsoonkutjes. De meisjes die pas sinds monsoon fan zijn (oke ik geef toe ook ik ben sinds monsoon fan maar er is een grooooootverschil met mij en andere fans) de monsoonkutjes vinden monsoon wat al eerder is verteld helemaal geweldig en de andere engelse nummers en hakken snel af.


    Haha wat een egokind ben jy! Jezelf tegenspreken enz eggen da jy en de andere mensen die vanaf Monsoon fan zijn zo'n groot verschil is terwijl dat waarschijnlijk niet eens is >,< Je spreekt jezelf tegen!

    het is toch een monsoonslet??

    het is toch een monsoonslet??


    Neen! Het is gewoon een meisje/jongen die fan is geworden vanaf Monsoon. Niks trut of slet erachter. Leer eerst goed wat het woord betekend ^-^

    (...)

    Neen! Het is gewoon een meisje/jongen die fan is geworden vanaf Monsoon. Niks trut of slet erachter. Leer eerst goed wat het woord betekend ^-^

    ik weet wel wat het betekent...maar ik dacht dat je het een monsoonslet noemt of noemde...mar ok... dan weet ik dat ook wer...XD^^

    Ik ben ook sinds Monsoon een echte fan, ik had daarvoor ook al wel liedjes van Tokio Hotel gehoord, maar ik wist niet dat ze van Tokio Hotel waren, ik word ook wel eens uitgescholden voor Monsoonkutje, maar tis niet omdat ik sinds dat liedje fan ben dat ik alleen dat liedje ken,
    ik hou meer van bv Schrei dan van Monsoon en ik vind het zielig voor Gustav en Georg dat ze zo vergeten worden door een aantal fans, ik vind de duitse versies veel beter, omdat Bill mooier Duits zingt dan Engels,
    Ik ben trots erop dat ik fan ben,
    en als iemand vind dat ik daarom een Monsoontrut fzu ben,
    dan is dat hun eigen probleem,
    want ik ben fan van wanneer ik dat ben, en daar wil ik niet voor uitgescholden worden.

    x.

    Dan ben ik een Monsun-slet :D


    Life is hard and then we die