• Sorry als zo'n topic niet mag [maar dan wist ik het echt niet]

    Ik vind het een beetje jammer dat heel veel moderators arrogant zijn omdat ze een moderator zijn (geworden). Ik ga geen namen noemen want zo ben ik niet, maar ze worden ook onaardiger [weet niet of dat een woord is x']] omdat hun macht hebben om ons te bannen. [/ik bedoel hier niks kwaads mee!] Ik wilde dit gewoon even kwijt omdat ik me er al een tijdje aan erger.

    xx.(L)

    Hahahah weetje , Ik heb niets tegen de mod's..Ik denk dat jullie zelfs stiekem een beetje jaloers zijn! Likee , ze doen wat ze moeten doen.Quizlet was allang ten onder gegaan zonder al die mod's.En als je een ban hebt,heb je dat niet zomaar..Geloof me,daarom zijn ze juist uitgekozen..Zij doen niet aan vriendjespolitiek etc etc. Als ze iemand bannen dan verdiend diegene het ook.En kijk , Ik ben nu al arogant ; D en ik ben geen moderator , Lovee me or Hatee me ;D


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Maar dat mens ken ik niet?
    Nog nooit van gehoort ook duss hoe the fuk kan zij iemand haten die se amper kent?? EN ik haat jou trouwes ook niet ,wnt ik ken je niet.. Ik mag je alleen niet^^

    leer kijken kind.
    die mensen wandelen rond in DIT topic.
    ik denk dat hier de mensen lopen die jouw niet mogen en het je net verteld hebben.
    Lees de reactie van bijvoorbeeld Cherished en Prodigy maar even.


    i need you like a heart needs a beat.

    Dit is gewoon gratis bioscoop, mén.
    x]

    (...)
    Ik ben geen hondje dankjewel.
    Tss, mij even een hondje noemen terwijl je zelf een... Koe bent?
    Of een geit, misschien een mengeling?
    Ik ben gewoon lekker eerlijk.
    Ik moet jou niet, nooit gedaan.
    Boem, pats, doei.


    Doei ?
    En ik noem mensen hoe ik ze wil ,en ik ken jou niet eens! Vind je het gek dak je dan een honje van der noem?? GA je mij een beetje lopen afzeiken omdak dat wijff niet mag?


    Crack a bottle

    Discussies zijn hier echt wel f*!king leuk aan het worden jongeeh 8D

    Hahahah weetje , Ik heb niets tegen de mod's..Ik denk dat jullie zelfs stiekem een beetje jaloers zijn! Likee , ze doen wat ze moeten doen.Quizlet was allang ten onder gegaan zonder al die mod's.En als je een ban hebt,heb je dat niet zomaar..Geloof me,daarom zijn ze juist uitgekozen..Zij doen niet aan vriendjespolitiek etc etc. Als ze iemand bannen dan verdiend diegene het ook.En kijk , Ik ben nu al arogant ; D en ik ben geen moderator , Lovee me or Hatee me ;D

    je bent niet arrogant, maar gewoon beter dan de rest. x'D
    Haha i love it.

    (...)
    zeg, ik negeerde jou, en had het dus niet over jou maar over joyce.

    Snap je?
    je bent neit zo belangrijk voor me, en dus ook geen leuk gespreksonderwerp?

    En je bent ook zo goed in negeren kan ik merken ^^^


    Crack a bottle

    (...)

    Doei ?
    En ik noem mensen hoe ik ze wil ,en ik ken jou niet eens! Vind je het gek dak je dan een honje van der noem?? GA je mij een beetje lopen afzeiken omdak dat wijff niet mag?

    dit wijf heeft een naam?
    Aangenaam :')

    Ok ff terzijde; Ligt het aan mij of is dit topic héél in de trek voor mensen x)?

    (...)

    Doei ?
    En ik noem mensen hoe ik ze wil ,en ik ken jou niet eens! Vind je het gek dak je dan een honje van der noem?? GA je mij een beetje lopen afzeiken omdak dat wijff niet mag?

    Ik mag jou gewoon niet.
    En hier hebben Cherished en others niet mee te maken.
    Ik mag je gewoon echt niet. ^^

    (...)
    En je bent ook zo goed in negeren kan ik merken ^^^

    darling ik negeerde die betreffende uitspraak

    @ Mijn belgen lol maatje

    Het is net alsof ik met een tweede joyce praat O.O

    Trouwens , Cuteashell :p jij woont toch in enschede? Jaa ik dwaal af maar ik was ff nieuwschierig xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    darling ik negeerde die betreffende uitspraak

    @ Mijn belgen lol maatje

    Het is net alsof ik met een tweede joyce praat O.O

    Ohjee, déjà vu. x')

    (...)
    dit wijf heeft een naam?
    Aangenaam :')

    Dat Andere kind heeft ook een naam??
    Maar die gebruikte je ook niet fseu ^^
    En ik mag meer dan de helft niet op Q duss lkkr boeiend of jullie mij mogen of niet ><


    Crack a bottle

    (...)
    darling ik negeerde die betreffende uitspraak

    @ Mijn belgen lol maatje

    Het is net alsof ik met een tweede joyce praat O.O


    dat gevoel kreeg ik nou ook.

    we zitten weer heeeerlijk op 1 lijn.

    en dan zegen die users dat mods allemaal iets verschillends vinden, >,<


    i need you like a heart needs a beat.