• Sorry als zo'n topic niet mag [maar dan wist ik het echt niet]

    Ik vind het een beetje jammer dat heel veel moderators arrogant zijn omdat ze een moderator zijn (geworden). Ik ga geen namen noemen want zo ben ik niet, maar ze worden ook onaardiger [weet niet of dat een woord is x']] omdat hun macht hebben om ons te bannen. [/ik bedoel hier niks kwaads mee!] Ik wilde dit gewoon even kwijt omdat ik me er al een tijdje aan erger.

    xx.(L)

    (...)


    Nee,, we discussiëren hier x)

    Ja, maar ik wil meer actie x'D

    Yeah :D How we love those people :D

    en wat ze met zo'n topic moeten weet ik niet, maar nu issie wel leuk gevult niet? ^^

    Like waar slaat dit op ?
    Ruzies tussen 2 users mogen neit ,, maar die van 2 mods + hondjes tegen user mag wel?? Hmm ,,
    tuurlijk ^^ Logisch ..

    En Tugba ,, Zei zit bij mij in de klas xD Duss ik was bij haar ensei had msn aan en toen sagk jou naam :P

    Is het erg als ik zeg dat ik haar niet mag:P?


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Een leven zoeken ;P


    jaa een leven zoeken op google.nl
    en toen kwamen we op Q XD

    Ja, eigenlijk wel, ja. 20 reacties per halve minuut ofzo? x'D

    (...)
    Een leven zoeken ;P

    Sorry, ik ben een hondje. Ik héb geen leven. En zoeken is te moeilijk voor me.

    Like waar slaat dit op ?
    Ruzies tussen 2 users mogen neit ,, maar die van 2 mods + hondjes tegen user mag wel?? Hmm ,,
    tuurlijk ^^ Logisch ..

    En Tugba ,, Zei zit bij mij in de klas xD Duss ik was bij haar ensei had msn aan en toen sagk jou naam :P


    Again; Wij zijn geen hondjes x) Wij zijn mensen met een leven, die niet tegen andere users zeggen dat ze hondjes zijn :Y)

    (...)

    jaa een leven zoeken op google.nl
    en toen kwamen we op Q XD

    Haha omg, die is goed x'D

    dit is geen ruzie maar een keihard debat. :)
    die ik nu ga verlaten,

    Gosh nu zal het niveau wel dalen
    God wat ben ik weer arrogant :'DDDDD
    x'DDDD Have fun nog enzo, ik verheug me al de rest mrogen te lezen

    (...)
    Sorry, ik ben een hondje. Ik héb geen leven. En zoeken is te moeilijk voor me.


    Yeaah toen waren we al met 2 x)

    Like waar slaat dit op ?
    Ruzies tussen 2 users mogen neit ,, maar die van 2 mods + hondjes tegen user mag wel?? Hmm ,,
    tuurlijk ^^ Logisch ..

    En Tugba ,, Zei zit bij mij in de klas xD Duss ik was bij haar ensei had msn aan en toen sagk jou naam :P

    Je hebt een foutje gemaakt. Het zijn twee mods en hondjes tegen een mengeling van een koe en een geit. ^^

    (...)
    Sorry, ik ben een hondje. Ik héb geen leven. En zoeken is te moeilijk voor me.

    Ga ff naar marktplaats,miss hebben ze nog wel wat in de aanbieding.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Is het erg als ik zeg dat ik haar niet mag:P?

    join the club [/dit is het laatste wat ik zeg for today]

    (...)
    Is het erg als ik zeg dat ik haar niet mag:P?

    Dat kan xD Moet jij weten :P


    Crack a bottle

    (...)

    Yeaah toen waren we al met 2 x)

    Olééé