• Sorry als zo'n topic niet mag [maar dan wist ik het echt niet]

    Ik vind het een beetje jammer dat heel veel moderators arrogant zijn omdat ze een moderator zijn (geworden). Ik ga geen namen noemen want zo ben ik niet, maar ze worden ook onaardiger [weet niet of dat een woord is x']] omdat hun macht hebben om ons te bannen. [/ik bedoel hier niks kwaads mee!] Ik wilde dit gewoon even kwijt omdat ik me er al een tijdje aan erger.

    xx.(L)

    Nee tegen iemand anders, but she gets it too. :')

    Anw helaas mensen o.o
    Ik moet weg, anders ben ik morgen weer zieke n kan ik niet naar mariko om samen bozen plannen te smeden om quizlet te regeren en cuteasshell te bannen muhahahah. Ofzo :'D Vul zelf maar in hoe slecht we zijn.

    Trouwens , Cuteashell :p jij woont toch in enschede? Jaa ik dwaal af maar ik was ff nieuwschierig xD

    Jaa xD Jij kent Celeste tog?


    Crack a bottle

    huh wth, waarom is mijn reactie verwijderd? o_O


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    Dat Andere kind heeft ook een naam??
    Maar die gebruikte je ook niet fseu ^^
    En ik mag meer dan de helft niet op Q duss lkkr boeiend of jullie mij mogen of niet ><

    Tja, hondjes en geiten/koeën zijn nooit de beste vriendjes geweest. Maar dat even terzijde.

    Tralalalalalalaa.

    Ik moet nog ff éen ding kwijt xD Okee nu zijn we hier aan het discuseren,Maar wat heeft het eigenlijk voor nut >.< Likee , als jullie zulke dingen over de mod's zeggen,Worden ze er niet aardiger van,En proberen jullie elkaar te overtuigen dat er nieuwe mod's moeten komen ofzo ? Ik snap uberhaupt niet wat jullie met zo'n topic willen bereiken :P


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    @ bomm
    dat gevoel kreeg ik nou ook.

    we zitten weer heeeerlijk op 1 lijn.

    en dan zegen die users dat mods allemaal iets verschillends vinden, >,<



    hier issieeeeeee/ xD


    i need you like a heart needs a beat.

    Nee tegen iemand anders, but she gets it too. :')

    Anw helaas mensen o.o
    Ik moet weg, anders ben ik morgen weer zieke n kan ik niet naar mariko om samen bozen plannen te smeden om quizlet te regeren en cuteasshell te bannen muhahahah. Ofzo :'D Vul zelf maar in hoe slecht we zijn.


    Waha omgosh die zit?
    Njhaa veel plezier fosooo x]

    Nee tegen iemand anders, but she gets it too. :')

    Anw helaas mensen o.o
    Ik moet weg, anders ben ik morgen weer zieke n kan ik niet naar mariko om samen bozen plannen te smeden om quizlet te regeren en cuteasshell te bannen muhahahah. Ofzo :'D Vul zelf maar in hoe slecht we zijn.

    Wat ga je eigenlijk met der haar aanvangen? :Y)

    (...)
    Jaa xD Jij kent Celeste tog?

    Jaa ik ken celeste O.o hoe weet jij dat?


    Pictures fade away, but memories are forever

    We dwalen af, mensen XD

    Ik moet nog ff éen ding kwijt xD Okee nu zijn we hier aan het discuseren,Maar wat heeft het eigenlijk voor nut >.< Likee , als jullie zulke dingen over de mod's zeggen,Worden ze er niet aardiger van,En proberen jullie elkaar te overtuigen dat er nieuwe mod's moeten komen ofzo ? Ik snap uberhaupt niet wat jullie met zo'n topic willen bereiken :P

    Het is toch leuk? Wat moet je anders op een zaterdagavond doen. O.O

    We dwalen af, mensen XD



    Nee,, we discussiëren hier x)

    Like waar slaat dit op ?
    Ruzies tussen 2 users mogen neit ,, maar die van 2 mods + hondjes tegen user mag wel?? Hmm ,,
    tuurlijk ^^ Logisch ..

    En Tugba ,, Zei zit bij mij in de klas xD Duss ik was bij haar ensei had msn aan en toen sagk jou naam :P


    Crack a bottle

    (...)
    Het is toch leuk? Wat moet je anders op een zaterdagavond doen. O.O

    Een leven zoeken ;P


    Pictures fade away, but memories are forever