• Never Mind


    Crack a bottle

    (...)
    IK HEB HELEMAAL NIET GEZEGD DAT JIJ EEN BITCH BENT! Ik zeg gwn m'n mening waar jij het niet mee eens bent,ben je dan meteen een bitch.Wat is er tog veel vrede in de wereld...*zucht*


    Met andere woorden wel ,EN vind je het gek?
    WNt jij hebt egt wel wat gesegt tijdens mijn ban hoar ,, EN als iedereen tog alk vind dat ik een bitch benn ,, kunnen se het krijgen ook?
    Maar het gekke is ,,mensen vinden dat alleen als ik niet kan reageren >< en cherished mag ook seggen wat se wil idd ,solang se niet gaat doen of se weet wat er speelt terwijl zei niks weet over msn enalles ><


    Crack a bottle

    Fairy, je weet dat ik je half ken, fso. En jij bent like één van mijn BF's en je weet dat ik nooit dingen over jou zou zeggen zelfs niet als iemand dat wilt. Like; ik ben zo iemand die van die achterbakse wijfen haat drm als ik jou nu een bitch vind dan zou ik dat tegn je zegge.

    Fairy, je weet dat ik je half ken, fso. En jij bent like één van mijn BF's en je weet dat ik nooit dingen over jou zou zeggen zelfs niet als iemand dat wilt. Like; ik ben zo iemand die van die achterbakse wijfen haat drm als ik jou nu een bitch vind dan zou ik dat tegn je zegge.

    Kijk zij vat het :Y)


    shine on.

    Hou het hier nog wel een beetje rustig? Of ik ga er een slotje op moeten zetten... (:


    Tanya is de beste.

    (...)

    Met andere woorden wel ,EN vind je het gek?
    WNt jij hebt egt wel wat gesegt tijdens mijn ban hoar ,, EN als iedereen tog alk vind dat ik een bitch benn ,, kunnen se het krijgen ook?
    Maar het gekke is ,,mensen vinden dat alleen als ik niet kan reageren >< en cherished mag ook seggen wat se wil idd ,solang se niet gaat doen of se weet wat er speelt terwijl zei niks weet over msn enalles ><

    Ooh wie zegt dat ik dat gezegd heb?Ik heb het helemaal niet gezegd!Echt waar,ik zweer het.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    wtf en trouwens wie heeft gezegd dat ik heb gezegd dat jij een bitch bent.Dat is niet waar,ik heb dat niet gezegd.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    (...)
    Ooh wie zegt dat ik dat gezegd heb?Ik heb het helemaal niet gezegd!Echt waar,ik zweer het.

    Meisje, je moet niet gaan zeuren over vrede enzo, want wie schopt er hier nu ruzie ?!
    Jij begint te zeiken met dit en dat over haar, en betweterig te doen met slotje enzo, ben je een mod ofzo? wacht eens, nee! volgens mij heb jij geen rode naam ?
    Hou dan ook gewoon je muil met slotje ofzo ^o)


    shine on.

    wtf en trouwens wie heeft gezegd dat ik heb gezegd dat jij een bitch bent.Dat is niet waar,ik heb dat niet gezegd.

    Yeey, laten we ook maar even gaan ontkennen =D
    Sjesus ! hallo, iedereen die geband word, kan gewoon alles mee lezen wat er gesegd word op het forum ;) Dus, als Fairy heeft gesien dat jij roddelde, is het nu nog moeilijk je eronder uit te praten ^^


    shine on.

    (...)
    Yeey, laten we ook maar even gaan ontkennen =D
    Sjesus ! hallo, iedereen die geband word, kan gewoon alles mee lezen wat er gesegd word op het forum ;) Dus, als Fairy heeft gesien dat jij roddelde, is het nu nog moeilijk je eronder uit te praten ^^

    Jij moet je er niet mee bemoeien!


    I love cookies!As it is with chocolate!

    (...)
    Jij moet je er niet mee bemoeien!

    waarom niet? JIj mag je erwel mee bemoeien fseu? en idd ,niet zeiken over vrede fseu wnt jij sgopt ruzie ,,reageer dan gwn neit AUB ?


    Crack a bottle

    (...)
    Jij moet je er niet mee bemoeien!

    ZEgt wie?!!!
    Jij bent heir degene, die vind dat zij gelijk heeft, en niks wil toegeven..
    en alleen maar ''Nieuwschierig'' is..
    Jij bent degene die zig ergens mee bemoeid ><


    Dunno ><

    (...)
    Jij moet je er niet mee bemoeien!

    Aha, kijk is aan, WIE BEMOEIT ZIHC NOU MET WAT DAN ?!
    e dan nog, ik bepaal dat zelf ofzo ? en, als ik voor iemand op wil komen, geloof me meis, dan doe ik dat!
    En, als je ook nog ff de baas over mij wil gaan spelen
    ga je gang ! maar, of ik dan lusiter, is een ander verhaal ;)


    shine on.

    Ok, nu is het wel genoeg I think?
    Ik zet er een slotje op.


    Tanya is de beste.