• Never Mind


    Crack a bottle

    Kijk ,, De HELFT ,,NIET IEDEREEN DUS, van jullie zat helemaal te roddelen toen ik een ban had terwijl ze daarvoor nog allemaal saten te slijmen.
    toen ik net weer op Q sat ,, slijmde iederen meteen weer ,toen werd ik daar kwaad om omdat ik vond: Hun zeggen dak een bitch ben dus nu kunnen se het krijgen ook. Maar nee dat was ook weer niet goed. De Helft verandert om de 5 seconcen van mening en dan meot ik alles nog volgen? EN als ik een keer seg dat HUN fout sitten kennen se me opeens niet meer? EN jaa dan word ik wel een beetje pissed jaa >< ik bedoel ,,eerst slijmen en dan seggen : wie ben jij? Waar slaat dat op ><


    Crack a bottle

    Kijk ,, De HELFT ,,NIET IEDEREEN DUS, van jullie zat helemaal te roddelen toen ik een ban had terwijl ze daarvoor nog allemaal saten te slijmen.
    toen ik net weer op Q sat ,, slijmde iederen meteen weer ,toen werd ik daar kwaad om omdat ik vond: Hun zeggen dak een bitch ben dus nu kunnen se het krijgen ook. Maar nee dat was ook weer niet goed. De Helft verandert om de 5 seconcen van mening en dan meot ik alles nog volgen? EN als ik een keer seg dat HUN fout sitten kennen se me opeens niet meer? EN jaa dan word ik wel een beetje pissed jaa >< ik bedoel ,,eerst slijmen en dan seggen : wie ben jij? Waar slaat dat op ><

    Ik snap je punt nu wel.Maar waarom zet je dat gewoon niet in de tekst?


    I love cookies!As it is with chocolate!

    MENSNE.. als jullie het tog niet snappen. bemoei je je er dan ook niet mee! en Laat Fairytail Met Rust!!!!

    Ahum,sorry hoor.Maar ik vraag aan Chantou dingen waar nu gewoon een beetje ruzie van komt.Maar ik vraag het gewoon uit intresse enzo.Dus...? >.<


    I love cookies!As it is with chocolate!

    En ik zoek ruzie? Wat doen jullie zelf?
    Ik bedoel @MelodyDINGx
    JIj slijmde eerst ook , maar nu ik seg wat ik ervan vind benk opeens weer een bitch?
    EN kan ik er wat aan doen dat JULLIE mijn naam onthouden? Like ik dwing jullie neit .. BEoordeel mij erdan ook niet op dat mensen mijn naam meer kennen fseu >< EN cherished seg van JIj hing helemaal niet soveel met dat popu groepje op fseu en dat klopt idd ,maar dat hoeft tog niet te betekenen dat mensen neit slijmden? Ik bedoel zei weet mijn msngesprekken enseu tog ook niet? Dan moet ze ook neit doen alsof ^^


    Crack a bottle

    (...)
    Ahum,sorry hoor.Maar ik vraag aan Chantou dingen waar nu gewoon een beetje ruzie van komt.Maar ik vraag het gewoon uit intresse enzo.Dus...? >.<

    Ja, en ik ben heldersient, en moet dat zekker ruiken ><


    Dunno ><

    Waarom roddelen over jou gwn omdat je een ban hebt?
    Charissa en Siham zijn 2 vrienden van mij die gebant zijn tot in januari.Daarom ga ik toch niet roddelen achter hun rug.Ik ken jouw niet.Buiten dan vant forum.Dus ik ga ook niet roddelen over u.Trouwens mensen die roddelen over een persoon die een ban heeft das gwn laf.Zo zie je soms wie echte vrienden zijn op Q.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Ahum,sorry hoor.Maar ik vraag aan Chantou dingen waar nu gewoon een beetje ruzie van komt.Maar ik vraag het gewoon uit intresse enzo.Dus...? >.<

    Omdat weetikveel ,, en jij vraagt dingen niet ,, jij wil dingen horen ,Wnt als ik iets anders seg dan jij wil benk meteen weer een bitch.. Like daar sit versgil tussen?


    Crack a bottle

    Ik weet niet precies wat hier is gebeurd, maar ik heb zo'n vaag gevoel.
    Uhm. nu weet ik niks te zeggen, omdat ik het niet zeker weet. :]
    (A) Mika.

    En ik zoek ruzie? Wat doen jullie zelf?
    Ik bedoel @MelodyDINGx
    JIj slijmde eerst ook , maar nu ik seg wat ik ervan vind benk opeens weer een bitch?
    EN kan ik er wat aan doen dat JULLIE mijn naam onthouden? Like ik dwing jullie neit .. BEoordeel mij erdan ook niet op dat mensen mijn naam meer kennen fseu >< EN cherished seg van JIj hing helemaal niet soveel met dat popu groepje op fseu en dat klopt idd ,maar dat hoeft tog niet te betekenen dat mensen neit slijmden? Ik bedoel zei weet mijn msngesprekken enseu tog ook niet? Dan moet ze ook neit doen alsof ^^

    Ik ben geen bitch,ik zeg alleen m'n mening.En trouwens,Cherished mag zeggen wat ze wil.Wie zegt dat ik bij hun wil horen?Ik heb gewoon 1 keer met hun in RL afgesproken,is dat erg voor jou ofzo.En trouwens,JIJ deed eerst op msn stom tegen me,ik vroeg gewoon iets en jij antwoord met iets wat ik echt erover vind!


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Ik weet niet precies wat hier is gebeurd, maar ik heb zo'n vaag gevoel.
    Uhm. nu weet ik niks te zeggen, omdat ik het niet zeker weet. :]
    (A) Mika.

    Zou ik ook maar doen als ik jouw was..
    [/Niet lullig bedoelt]


    Dunno ><

    (...)
    Omdat weetikveel ,, en jij vraagt dingen niet ,, jij wil dingen horen ,Wnt als ik iets anders seg dan jij wil benk meteen weer een bitch.. Like daar sit versgil tussen?

    IK HEB HELEMAAL NIET GEZEGD DAT JIJ EEN BITCH BENT! Ik zeg gwn m'n mening waar jij het niet mee eens bent,ben je dan meteen een bitch.Wat is er tog veel vrede in de wereld...*zucht*


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Vrede op aard.
    Verde op aaarde.
    xd'

    (...)
    Zou ik ook maar doen als ik jouw was..
    [/Niet lullig bedoelt]


    Nee. ik snap hoe je het bedoelt;
    'Je kan maar beter niet in deze discusse/ruzie terecht komen.'

    xd zo?

    Omg, hoe zielig kunnen mensen zijn man?!

    Als je iets te zeggen hebt, doe dat dan recht in iemands gezicht ! en niet terwijl ze niet kunnen antwoorden, dat is gewoon LAF SNEU ZIELIGF whatever!

    En nu, zegt iedereen adt ze fairytale niet kenne / ^o)
    Ik bedoel, like, OMG, eerst zeggen dat is een bitch, en dan haar niet kenne, yeah right.

    Hoor jullie zelf nou eens! Nu maken jullie haar weer uit voor iemand die lult !

    En vind je het nou werkrelijk zo raar dat ze het weg haalt?!
    Dat zou ik ook doen, like, i mean, Als tog iedereen nu gaat zeuren dat ze het niet snappen FUCK IT DAN

    omg, snap tog is iets ofzo


    shine on.

    (...)
    IK HEB HELEMAAL NIET GEZEGD DAT JIJ EEN BITCH BENT! Ik zeg gwn m'n mening waar jij het niet mee eens bent,ben je dan meteen een bitch.Wat is er tog veel vrede in de wereld...*zucht*

    Jij gaat je er mee bemoeien,, dus dat doe je tog egt zelf,, met je vrede ><


    Dunno ><