• Haaii mensen die tijd hebben om dit te lezen.
    Nou, ik moet hier ff iets zeggen en dit kanjy helemaal anders zien alsik.
    Nou, zoals sommige hier al weten heb ik hier in Rl nog 1 échte vriendin op school, want heb ruzie met iemand en al de rest volgt. Nou,ik zei dt tegen een paar personen, of maakte er een topic ove dat ik het al niet meer weet. Maar weetje? Die meisjes zeiden: 'Laat hun! Ik bn er voor jouw!' Maar eigenlijk bén ik daar niets mee. Jullie wonen in NL, zeker een uur van mij rijden. Dus wat ben ik er mee al je gewoon zegt; 'Ik ben er voor jouw.' ? Je kán gewoon niet vergelijken. Snap je? I heb in RL ruzie, en hier zegge ze dat ze er voor me zijn maar hoe kán dat?
    Done talking ^-^

    xoxo'

    ik snap je wel hoor.
    je kan er wel voor elkaar zijn maar in RL is het wel anders hea.
    x


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Uhm.
    Ik geloof dat ik je snap, je hebt ruzie met iemand in Reallife, en mensen op Quizlet zeggen dat ze je kunnen helpen, maar dat kan niet. want jij hebt in Reallife ruzie, en daar kunnen zij niks mee doen.
    Uhm.
    Ik geef je groot-deels wel gelijk :]
    Mika.

    Ik woon bij me mama maar een halfuur/kwartiertje van jou.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    je hebt wel gelijk:):P

    maar het gaat denk ik om het idee dat ze met je eens zijn geloof ik:P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    wat is RL?
    maar das waar, kheb da ookal gedacht ^-^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik woon bij me mama maar een halfuur/kwartiertje van jou.


    Jhaa, dát kan wel maar tóch is het anders hé?

    Ik snap je ^^
    Ik kan hier tegen mensen alles zeggen en in RL maar tegen 1 dat altijd bij mij, de rest woont veel te ver weg >.<

    wat is RL?
    maar das waar, kheb da ookal gedacht ^-^


    Real life

    Maar, ja kan wel weer gewoon je verhaal kwijt enzo, aan die genne...
    aan, de ene kant heb je gelijk, amar aan de andere kant denk ik, ik zou niet weten wat ik zou moeten, zonder een paar mesnen, van hier!


    Dunno ><

    Ik begrijp Je helemaal

    Lief,ik snap je heel goed.Maar je kan ook heel goed vriendin zijn met msn hier van het internet. En ik begrijp ook dat je het opzich ook raar ofzo vind als iemand zegt dat die gene er voor je is. Maar das ook toch een goed teken. Die vrienden willen je alleen maar helpen. En vrienden in RL zullen altijd anders zijn dan hier van Q of een andere site,maar vrienden van internet hebben is soms ook een heel groot voordeel. Die vrienden willen je alleen maar helpen.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Lief,ik snap je heel goed.Maar je kan ook heel goed vriendin zijn met msn hier van het internet. En ik begrijp ook dat je het opzich ook raar ofzo vind als iemand zegt dat die gene er voor je is. Maar das ook toch een goed teken. Die vrienden willen je alleen maar helpen. En vrienden in RL zullen altijd anders zijn dan hier van Q of een andere site,maar vrienden van internet hebben is soms ook een heel groot voordeel. Die vrienden willen je alleen maar helpen.


    Jhaa hunnzz daar hebje gelijk in. Mar ach. Mijn punt gaat erover dat het gewoon andersis.

    Ik snap je maar als ik het zeg bedoel ik gewoon dat je altijd bij me terecht kan om je verhaal te vertellen en je hart in een pb te luchten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap je maar als ik het zeg bedoel ik gewoon dat je altijd bij me terecht kan om je verhaal te vertellen en je hart in een pb te luchten.


    Jhaa ok maar daar hd ik het even niet over =D Maar gewoon, dat diegene zegt; 'Ik zal die wel eens onderhande nemen.' ofsoo?

    (...)

    Jhaa ok maar daar hd ik het even niet over =D Maar gewoon, dat diegene zegt; 'Ik zal die wel eens onderhande nemen.' ofsoo?

    Ja dat nsap ik but ik zeg dat voor de grap :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.