• Never Mind


    Crack a bottle

    laat maar zitten ,, Alles wat ik zeg of doe is fout tegenwoordig? Ik zeg al nixx meer ><

    Maar.. waarom begin je nu te zeggen dat iedereen over je roddelt, als de helft hier je niet eens kent ofzo o.O


    death to the one at the end of the serenade.

    hallloew. ^^


    Life is hard and then we die

    MENSEN!
    Laat maar , Niemand snapt hem fseu en ik de enigen die zig aangesproken voelen zijn mensen diek niet bedoel ,DUde ,,de mensheid is raar><
    Ik snap ons niet~><


    Crack a bottle

    Ja oke mensen dit topic is onnodig,eerst stond er een grote tekst maar ze heeft er dit van gemaakt.Dus slotje.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Ja wij zijn rare mystieke (?) wezens. Maar goed, hoe heb jij je vermaakt zonder Q :P?


    Life is hard and then we die

    (...)
    Maar.. waarom begin je nu te zeggen dat iedereen over je roddelt, als de helft hier je niet eens kent ofzo o.O

    Dat bedoel ik..?
    Like ,, Nu kent niemand mij meer ,Net slijmt de helft nog.. EN eerst roddelt iedereen en daarvoor wou iedereen vriendin worden?
    En dan gaan mensen seggen van niet terwijl ik self wel beter weet wat er tegen mij gesegt word ofniet><
    Ik zweeer ,mensjes sijn raar ^^


    Crack a bottle

    Ik roddel niet over jou, zo ben ik echt niet hoor 0.o


    Life is hard and then we die

    Ja oke mensen dit topic is onnodig,eerst stond er een grote tekst maar ze heeft er dit van gemaakt.Dus slotje.

    EN like ,, jij bent geen mod duss wat lul jij ?

    EN Annick,, Jij niet nee ,, ik leg wel uit in PB


    Crack a bottle

    Is goed ^^ maar voel je niet gelijk aangevallen ofzo hoor :P je hebt gewoon van die mensen.


    Life is hard and then we die

    Jij bent te HIP dus ik ga niet over jou roddelen


    Get A Life

    (...)
    EN like ,, jij bent geen mod duss wat lul jij ?

    EN Annick,, Jij niet nee ,, ik leg wel uit in PB

    Ik lul niet,maar mods kunnen ook niet alle topics bekijken hoor.En trouwens.Waarom maak je dit topic als er alleen maar "Maakt niet uit" staat? o_o


    I love cookies!As it is with chocolate!

    (...)
    EN like ,, jij bent geen mod duss wat lul jij ?

    EN Annick,, Jij niet nee ,, ik leg wel uit in PB

    Jij bent ook erg vriendelijk, tegen de mensen ....


    The soul needs autumn.

    (...)
    Ik lul niet,maar mods kunnen ook niet alle topics bekijken hoor.En trouwens.Waarom maak je dit topic als er alleen maar "Maakt niet uit" staat? o_o

    Je zei tog self,, Er stond eerst wat anders maar aangezien iedereen hem past snap alsk ik die weghaal??
    EN kank er wat aan doen dat mensen raar zijn enk bn serieus pissed nu duss drm dak bot overkom ^^


    Crack a bottle

    (...)
    Ik lul niet,maar mods kunnen ook niet alle topics bekijken hoor.En trouwens.Waarom maak je dit topic als er alleen maar "Maakt niet uit" staat? o_o


    Omdat de mensen haar niet snappen!


    Get A Life

    Ik sta aan jou kant Chantou dacht ik dat je heet?


    Get A Life