• True Jackson! Stiekem vond ik hem in dat progamma GENIAAL! Eerlijk waar! Alleen zijn Nederlandse stem is echt verneukt, al kwam ik niet meer bij toen ie zei: 'Om eerlijk te zijn, ik houd van borduren!'
    En en! Het progamma is pure eerlijkheid! Als ie in zijn auto zit, kannie niet rijden en rijd hij in het schoolgebouw!

    Oké gewoonlijk vind ik True Jackson al niks, en kan ik Bieber wel wurgen op dit moment ben ik fan van alle 2!
    Oftewel... Ren naar youtube en ga het kijken :9~

    Ik heb het net gezien hoe hij met die ambulance de school in reed en die kinder pleister op zn vinger had xD

    Hahaha, nou eventjes kijken dan.

    Was hier alniej een topic over? want deze aflevering is al eens geweest =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amerricka schreef:
    Hahaha, nou eventjes kijken dan.


    succes Fanboy & chumchum is nu ;p


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    me zus had dat net verteld xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    noooooooo die wou ik zien xd.
    nouja youtube dan maar.


    Alleen maar tranen van geluk

    ik moet die aflevering egt eens zien


    I'm so in love

    haha ja die stem van hem is echt facking verneukt :'D


    Life is a beautiful struggle

    Serieus? Misschien moet ik dat inderdaad maar eens gaan bekijken op YouTube. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wahahaha, ik vond dat programma nooit leuk, maar hij weet wel hoe je vervelende programma's echt verschrikkelijk kunt maken!:Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wooooow, dat was al een tijdje geleden xd

    Kingston schreef:
    haha ja die stem van hem is echt facking verneukt :'D

    Lijkt er wel op

    ryan schekler zat er ook in...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    WEmo schreef:
    True Jackson! Stiekem vond ik hem in dat progamma GENIAAL! Eerlijk waar! Alleen zijn Nederlandse stem is echt verneukt, al kwam ik niet meer bij toen ie zei: 'Om eerlijk te zijn, ik houd van borduren!'
    En en! Het progamma is pure eerlijkheid! Als ie in zijn auto zit, kannie niet rijden en rijd hij in het schoolgebouw!

    Oké gewoonlijk vind ik True Jackson al niks, en kan ik Bieber wel wurgen op dit moment ben ik fan van alle 2!
    Oftewel... Ren naar youtube en ga het kijken :9~

    hij houd van borduren -plat-(krul)
    het homo gedeelte klop ook nog:Y)(srry voor de fans)
    en die aflevering heb ik gisteren ook gezien(krul)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 17:11 ]


    Shoganai i ne~

    Ikke ga kijken :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."