• Never Mind


    Crack a bottle

    laat maar zitten ,, Alles wat ik zeg of doe is fout tegenwoordig? Ik zeg al nixx meer ><

    Waarom blijf je dan nog dingen zeggen ? :X [/wiltgeenruziemaken]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik sta aan jou kant Chantou dacht ik dat je heet?

    Uhh ,, Soiets ><
    En danku ,,
    eerst wil iedereen vrienden worden ,,dan benk een bitch ,Dan slijmen se weer ,dan seggen se dak me aanstel, dan willen se weer vrienden worden ,dan lul ik uit me nek ,,dan weten hun allemaal presies wat ik denk en doe beter dan mijzelfd,, EN dan Kennen ze mij neit meer? ><

    En daar word ik SERIEUS gek van ,,seg ik der wat van ,, lul ik weer uit me nek?

    Waarom zijn mensen soo vaag?


    Crack a bottle

    Kee ik snap die mensjes ook nie!


    Get A Life

    Ps; Als we dan toch niets weten, waarom maak je er dan een topic over ? [/eigen mening]


    None but ourselves can free our minds.

    Sorry moet gaan huney !

    Ik sta nog steeds aan jou kant!!


    Get A Life

    (...)

    Omdat de mensen haar niet snappen!

    Ja oke,nu snap ik het helemaal niet meer.Eerst opent ze een topic met een hele lap tekst enzoo,en ja ik zeg mijn mening daarop,dan wordt se boos.Ja oke,dan wijzigd ze de tekst in "Never Mind",en ik zeg dat dat nergens op slaat,en dat er een slotje op moet.Want welk nut heeft dit topic nu nog voor de mensen die die tekst niet hebben gelezen?


    I love cookies!As it is with chocolate!

    (...)
    Uhh ,, Soiets ><
    En danku ,,
    eerst wil iedereen vrienden worden ,,dan benk een bitch ,Dan slijmen se weer ,dan seggen se dak me aanstel, dan willen se weer vrienden worden ,dan lul ik uit me nek ,,dan weten hun allemaal presies wat ik denk en doe beter dan mijzelfd,, EN dan Kennen ze mij neit meer? ><

    En daar word ik SERIEUS gek van ,,seg ik der wat van ,, lul ik weer uit me nek?

    Waarom zijn mensen soo vaag?

    Darling het ligt gewoon in onze aard om vaag te zijn ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Ps; Als we dan toch niets weten, waarom maak je er dan een topic over ? [/eigen mening]

    Ja dat probeer ik nu al een hele tijd uit te leggen xD.Maar eerst stond er een hele tekst,maar dat heeft ze veranderd.En nu zie ik het nut van dit topic niet meer.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    (...)
    Darling het ligt gewoon in onze aard om vaag te zijn ^^

    Ik wou net seggen ,,mensen veranderen om de 10 seconden van mening en dan moek het ook nog volgen ,, Sorry dak niet perfect ben?


    Crack a bottle

    (...)
    Darling het ligt gewoon in onze aard om vaag te zijn ^^

    Go Britt!

    En ik vindt dat er beter een slotje op kan , hier komt ruzie van .


    The soul needs autumn.

    (...)
    Go Britt!

    En ik vindt dat er beter een slotje op kan , hier komt ruzie van .

    Dat zeg ik ook,maar dan zit ik volgens Chantou weer te lullen.=='


    I love cookies!As it is with chocolate!

    OKay wacht ,,ik leg het wel goed uit nu ,,als je even wacht in normale woorden okay?


    Crack a bottle

    (...)
    Dat zeg ik ook,maar dan zit ik volgens Chantou weer te lullen.=='

    Laat haar dan maar doen ,
    ik moei me niet ik wil geen ban ofzo ><
    Mij kan het niets schelen wat zij doet maar ik vindt het stom dat ze heel die tekst heeft weggedaan ,nu snappen sommige mensen er nog minder van.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Laat haar dan maar doen ,
    ik moei me niet ik wil geen ban ofzo ><
    Mij kan het niets schelen wat zij doet maar ik vindt het stom dat ze heel die tekst heeft weggedaan ,nu snappen sommige mensen er nog minder van.

    Idd,lees mijn tekst.Het staat ook in vetgedrukt >.<


    I love cookies!As it is with chocolate!

    MENSNE.. als jullie het tog niet snappen. bemoei je je er dan ook niet mee! en Laat Fairytail Met Rust!!!!


    Dunno ><