• Ik keek net in een meisje haar fotoboek en ze had een foto van Paris Hilton die zogezegd een cd van CB vasthad. Nou, 2 mensen zeiden dat ze haar haten maar dat kun je toch niet? Ik denk dat je iemand maar kan haten als je die kent. En iemand haten omdat die een ander uiterlijk heeft vind ik ook vette bullshit. Blijkbaar is het werkwoord; haten. Behoord dit tot de alledaagse woorden/werkwoorden net zoals 'mooi'. En daardoor verliest het zijn waarde.

    Bedoel je dat meisje haten?
    Of Paris Hilton? XD

    Bedoel je dat meisje haten?
    Of Paris Hilton? XD

    Het gaat nu niet om het feit wie ze haat. --'

    (...)
    Het gaat nu niet om het feit wie ze haat. --'

    Ow okay ik denk dat ik em snap xD
    Maar ja stel dat het over Paris gaat verwondert het me totaal niet (Juaa ik kan rechterstaal xD) want dat is gewoon zo mensen zeggen ook "Paris I love You!" dan bedoel ik niet parijs.
    Maar ze kennen haar niet eens dus ja.
    Dat is in Hollywood gewoonweg zo.
    Maar je hebt wel gelijk ik hoor het elke dag en eigelijk word het minder erg alhoewel... whatever maar als ze zeggen "Oh dat is mooi" betekend het ook niet meer zoveel.
    in de winkel Hello Kitty-rij "Omg das cute! Ooooh kijk hoe cute!" het is gewoon een woord zoals Hey ofzo xD
    Yumi's persoonlijke mening
    amen xD

    Dat is dan gewoon een vooroordeel :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Dat is dan gewoon een vooroordeel :'3

    Aja.

    Ik snap je punt.
    En ik moet je er best wel gelijk om geven.
    Mensen baseren hun haat al vlug op uiterlijk, ookal kennen ze die persoon niet.
    Maar, ikzelf doe dat ook wel eens, als ik daar eerlijk in mag zijn.
    Ik denk dat iedereen soms wel eens het woordje 'haten' veel te vlug gebruikt, wanneer het niet nodig is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Das mss wel waar, dat 'haten' veel te veel wordt gebruikt tegenwoordig.
    Ik gebruik het alleen voor dingen, zoals 'examens'. :P
    Of mijn leekracht economie xD Maar die ken ik goed genoeg.
    Maar I get the point. Ganz genau.
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Hmm, zo vind ik eerlijk gezegt ook dat je niet kunt roepen dat je Tokio Hotel haat, maar ook dat je niet van Tokio Hotel kunt houden.;d Maar dat ligt bij iedereen anders, denk ik. Het ligt eraan hoe je naar het werkwoord kijkt.=d
    x.


    ok

    inderdaad mensen hebben veel te snel een oordeel over iemand.
    Leer die persoon gewoon eerst kennen ofzo.

    I disagree. Like,
    Ik zeg ook wel eens 'ik haat the jonas brothers*' ofzo. Maar niet omdat ik persoonlijk een hekel aan ze heb ofz. Gewoon omdat ik die muziek heel erg stom vind.
    Ik zou ook kunnen zeggen, 'ik heb een hekel aan de muziek van the jonas brothers' maar dat vind ik toch zo'n gedoe >.<'
    In de volksmond is het gewoon iets geworden als 'helemaal niet leuk'. Als je aan iemand vraagt wat voor muziek hij/zij luistert, dan zeg je; 'Van welke muziek hou jij?' en dan is het antwoord meestal iets in de trant van 'Ik hou van .... '. Dan ga je ook niet helemaal de moeite doen omdat te zeggen 'ik vind .... een erg leuke band.' En dat is met haten net zo.
    Eigenlijk moet je niet alles meteen te letterlijk opvatten. Als mensen gaan roepen dat ze zooooo'n grote hater zijn ga ik ook wel lachen, maar meestal vind ik het nogal overdreven, dat 'niet haten' gebeuren.
    *niet beledigend naar the Jonas Brothers toe, ik had even een voorbeeld nodig ;-]


    Mew <3

    Vooroordelen haat ik.
    Al is het Paris Hilton.


    I recycle my thoughts.

    Ik Haat gwn Meelopers en liegenaars :O
    Gwn ik moet die mensen niet xD
    voor de rest haat ik niks ^^ Buiten Exaam,GSMs die niet willen mee werken enzo van die dingen xD


    Your Butt is Mine!

    Je hebt wel gelijk, maar mensen zeggen ook bv. "ik hou van TH" of "Ik hou van JB" of zo, maar we kennen ze ook niet hé..dus dan is de vraag natuurlijk ook: kan je van iemand 'houden' als je die niet kent?

    x

    totally met je eens daarom "haat" ik het ook zo als mensen roepen dat ze zus en zo haten, kennen ze die mensen in het egt? NEE dus..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Je hebt wel gelijk, maar mensen zeggen ook bv. "ik hou van TH" of "Ik hou van JB" of zo, maar we kennen ze ook niet hé..dus dan is de vraag natuurlijk ook: kan je van iemand 'houden' als je die niet kent?

    x


    ja :$ IK BEN GEK OP BENNODA! ><
    SERIOUSLY, I know het is niet goed ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT