• Ik weet dat er al meerdere Coverstore's zijn maar ik vind het nou eenmaal echt heel leuk om te doen. Ik ben niet de beste maar ik leer ook nieuwe dingen tijdens het maken :3 Dus bij deze.

    Wat moet je doen als je een cover wilt?
    Even dit lijstje invullen!

    Titel:
    Korte samenvatting:
    Eventuele plaatjes en/of faceclaims:
    Gif erin verwerkt:
    Horizontaal/verticaal:
    Sfeer:
    Overig:

    Ik doe dit, net zoals iedereen, in mijn vrije tijd dus je hebt een cover misschien niet in één dag binnen. Ik doe m'n best though (: Ook stel ik het best op prijs als je er één tegelijk aanvraagt. (:

    Ik zal m'n username niet op je cover zetten, maar ik vind het wel leuk als je bij je story vermeld wie je cover gemaakt heeft. Niet verplicht though.
    Hou er ook rekening mee dat ik je plaatjes kan vervangen als ze niet lekker uitkomen of de resolutie te laag is. Ik zal wel altijd hetzelfde soort plaatje zoeken of dezelfde faceclaim gebruiken. Als je een gif aanvraagt, hou er dan rekening mee dat ik niet altijd alles erin kan verwerken. Het kan dus zijn dat er uiteindelijk geen gif in je cover zit.
    .


    Wachtrij:

    Afgerond:
    Inktzwart - Lost
    Unrequited - Heirs || Reign
    Lucens - Zielensteler


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 7:32 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MT MT MT MT

    Want jouw covers zijn awesome


    obsessive rage

    MT
    Je maakt echt mooie covers!


    i wanna die with you once or twice.

    Awh, thanks guys ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oeh me likey. Als ik weer eens aan iets begin roep ik zeker jouw hulp in. (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 10:56 ]


    The truth is out there.

    Titel: Lost, misschien kan je er iets kleiner "Believe in the Untold" onder zetten, maar dit hoeft niet. Wel wil ik er "Once Upon a Time" bij
    Korte samenvatting:
    Zowel Lisa, de oudere zus van Emma Swan als Odi, het Meisje met de Rode Schoentjes, hebben nog nooit ervaren hoe het is om een familie te hebben.
    En mensen die op elkaar lijken, die trekken elkaar aan.
    Wanneer de meisjes elkaar ontmoeten besluiten ze weg te gaan van de plek die ze thuis noemen, weg van de ruïnes, weg van de pijnlijke herinneringen.
    Maar of dat nu zo'n slim idee was?
    Voor ze het weten vinden Lisa en Odi zichzelf op plekken terug waar ze nooit hadden verwacht te komen, omdat ze niet leken te bestaan vanaf de zo goed als veilige verlaten plaats waar ze vandaan kwamen.
    Eventuele plaatjes en/of faceclaims: Voor Lisa kan je Elle Fanning gebruiken, en voor Odi Georgie Henley.
    De rest zijn sfeer plaatjes, je hoeft ze niet te gebruiken, het zijn gewoon voorbeelden.
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Horizontaal/verticaal: Het liefste verticaal, tenzij horizontaal echt mooier is.
    Sfeer: Op de grens van duister en sprookjesachtig, het mag grimmig zijn, maar niet te.
    Overig:
    -


    obsessive rage

    Jouw covers zijn echt gaaf! Is er toevallig ook een verhaal dat hoort bij de cover "Insane?" want dat lijkt me namelijk best een leuk verhaal!


    ©1998

    Inktzwart schreef:
    Titel: Lost, misschien kan je er iets kleiner "Believe in the Untold" onder zetten, maar dit hoeft niet. Wel wil ik er "Once Upon a Time" bij
    Korte samenvatting:
    Zowel Lisa, de oudere zus van Emma Swan als Odi, het Meisje met de Rode Schoentjes, hebben nog nooit ervaren hoe het is om een familie te hebben.
    En mensen die op elkaar lijken, die trekken elkaar aan.
    Wanneer de meisjes elkaar ontmoeten besluiten ze weg te gaan van de plek die ze thuis noemen, weg van de ruïnes, weg van de pijnlijke herinneringen.
    Maar of dat nu zo'n slim idee was?
    Voor ze het weten vinden Lisa en Odi zichzelf op plekken terug waar ze nooit hadden verwacht te komen, omdat ze niet leken te bestaan vanaf de zo goed als veilige verlaten plaats waar ze vandaan kwamen.
    Eventuele plaatjes en/of faceclaims: Voor Lisa kan je Elle Fanning gebruiken, en voor Odi Georgie Henley.
    De rest zijn sfeer plaatjes, je hoeft ze niet te gebruiken, het zijn gewoon voorbeelden.
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Horizontaal/verticaal: Het liefste verticaal, tenzij horizontaal echt mooier is.
    Sfeer: Op de grens van duister en sprookjesachtig, het mag grimmig zijn, maar niet te.
    Overig:
    -


    Ik ben er niet echt tevreden over, dus als je aanpassingen hebt of juist een compleet andere kant op wil, hoor ik het graag van je (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    BlackAlpha schreef:
    Jouw covers zijn echt gaaf! Is er toevallig ook een verhaal dat hoort bij de cover "Insane?" want dat lijkt me namelijk best een leuk verhaal!


    Ik heb wel zo'n idee in m'n hoofd maar er moet nog heel wat gebeuren voor het uitgewerkt is :') Maar dankjewel (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MT. Ik denk dat ik binnenkort eentje nodig ga hebben. Deze zijn echt mooi joh! Tof dat je ook met gifs kunt maken, dat is zeker positief. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Lucens schreef:
    MT
    Je maakt echt mooie covers!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ik ben er niet echt tevreden over, dus als je aanpassingen hebt of juist een compleet andere kant op wil, hoor ik het graag van je (:



    Oh wow! Zou je de meisjes iets groter kunnen maken misschien? (Ik snap als dit niet gaat in verband met kwaliteit, dus als het niet lukt is ie zo ook goed ^^)


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Oh wow! Zou je de meisjes iets groter kunnen maken misschien? (Ik snap als dit niet gaat in verband met kwaliteit, dus als het niet lukt is ie zo ook goed ^^)


    Heb ze iets groter gemaakt (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ja, zo is ie perfect! Heel erg bedankt! (:


    obsessive rage

    Titel: Heirs || Reign.
    Korte samenvatting:
    Rhainnon is de opvolger van de Engelse troon, maar ontvoerd op jonge leeftijd, zodat de Engelse koning geen ware opvolger meer heeft. Lang leeft zij in vrede in Schotland, maar zodra een groep Engelse erachter komt wie Rhainnon is, wordt zij samen met Mary naar Frankrijk gestuurd.
    Eventuele plaatjes en/of faceclaims:
    1
    2
    3
    Horizontaal/verticaal: Verticaal pls.
    Sfeer: Romantic, but with slight hints of fear and betrayal.
    Overig: Je mag eventueel meer plaatjes gebruiken als je zelf ideëen heb, maar iik wil deze er graag sowieso in...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Titel: Zielensteler
    Korte samenvatting:
    Argus, beter bekend als de dood, is vermoordt is door Aria, beter bekend als het leven, door de dochter van haar opvolger (de dood en het leven zijn niet onsterfelijk, maar leven wel honderden jaren meer dan normale mensen) onsterfelijk te maken. De op volger van Argus is uit op wraak voor het stelen van de zielen, die nu aan één iemand zijn gegeven en niet aan hem. Als wraak rooft allemaal zielen van mensen. (waardoor hun lichaam nog wel functioneert, maar ze eigenlijk levenloos zijn)
    Eventuele plaatjes en/of faceclaims: Zou jij dat kunnen uitzoeken?
    Horizontaal/verticaal: verticaal
    Sfeer:Kil, verdrietig, duister
    Overig: -


    i wanna die with you once or twice.