• Lizzy heeft alles wat ze zich maar wensen kan ; ze is slank,mooi,slim,populair en geliefd. maar toch voelt ze zich neit lekker in haar eigen vel : Lizzy lijdt aan Anorexia. Beth daarentegen is mollig,een grijze muis, een gemiddelde student en ze wordt gepest. Lizzy kent Beth niet en Beth Lizzy niet, maar wat als ze samen moeten werken voor een schoolopdracht en elkaar zo leren te begrijpen? Zal Lizzy Beth helpen met haar overgewicht en Beth Lizzy met haar zelfvertrouwen en zelfbeeld ?


    Goed/Slecht
    Doen/Niet doen
    Titel.


    We can only learn to love by loving.

    Goed/Slecht; Goed
    Doen/Niet doen; Doen
    Titel.;
    The difference between to girls.
    Overweight against anorexia.
    Different lifes, Same girls.
    Ik weet niet, ben inspiratieloos :')


    Life is what gives me a reason to live.

    Goed/Slecht Goed
    Doen/Niet doen Maar ik zou 'm niet doen. Om de simpele reden dat er hier eigenlijk al best veel stories over mensen gaan die aan anorexia lijden en gepeste mensen etc. Maar ook omdat ik eerlijk gezegd vind dat je niet echt over iets kan schrijven zoals anorexia als je 't zelf nog niet heb meegemaakt. Maar als je 'm wil doen dan moet je 'm maar doen hoor :^]
    Titel. /

    Conspiracy schreef:
    Goed/Slecht Goed
    Doen/Niet doen Maar ik zou 'm niet doen. Om de simpele reden dat er hier eigenlijk al best veel stories over mensen gaan die aan anorexia lijden en gepeste mensen etc. Maar ook omdat ik eerlijk gezegd vind dat je niet echt over iets kan schrijven zoals anorexia als je 't zelf nog niet heb meegemaakt. Maar als je 'm wil doen dan moet je 'm maar doen hoor :^]
    Titel. /


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.