• ohkay. soms maken kleuters van die hele grappige uitspraken. x'D Echt TE grappig x'D K zet er een paar neer. Btw. drop er hier n paar als je ze kan vinden.
    Een peuter op de peuterspeelzaal tijdens het fruit eten: "Wil je mijn banaan openmaken, want mijn moeder heeft hem vanochtend te strak dichtgemaakt"

    Als je geen voorrang hebt, dan heb je achterrang.
    ohkay. die laatste. hoe komen ze er eigenlijk op? x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    WHOOT. x'D Deze is heel droog x'D
    Een jongetje van drie jaar krijgt wel eens een 'soepstengel'. Maar om de een of andere reden zegt hij als hij een soepstengel wil altijd: 'mag ik een fietsenwinkel?'
    Nee. er valt niks aan te snappen x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    omg ^^
    Ik ken geen uitspraken, maar ik herinner me wel wat grappigs, een meisje [2jaar oud] van mijn familie was eens heel hard aan het huilen, maar omdat ze geen aandacht kreeg, begon ze opeens te miauwen, iedereen lag strijk ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Hahahaha x'D Geweldig.
    Ik had vroeger een keer. hadden me buren net hun hek geschildert. en had ik met me vingers er Lotte in gezet, want ik kon net me eige naam schrijven. kwamen ze bij ons aanbellen en vroegen of ze me mochten spreken. vroeg me buurvrouw, heb jij lotte in ons hek geschreven? En toen bleek dat ik heel schijnheilig ja heb gezegt x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Een meisje luistert graag naar de radio. Een tijdje geleden hoorde haar moeder haar op het nummer van Michael Jackson "Can you feel it" meezingen: "Ken je Filip?"


    The economy is suffering, let it DIE!

    Een meisje luistert graag naar de radio. Een tijdje geleden hoorde haar moeder haar op het nummer van Michael Jackson "Can you feel it" meezingen: "Ken je Filip?"

    Hahaha, geweldig _O_
    Ik weet er zo 1 2 3 ff geen O:


    Mew <3

    Hihi x3

    Mijn zusje zei vroeger tegen een snoepje; een Tutush ofzo x') Valt niks aan te snappen xD En ze zegt ook altijd;
    Ik heeft
    Jij heeft
    enzoo x')


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Ehm ik had zo met een vriendin lopen praten over een jongen die heette Mohammed. En een kindje van 4 jaar zo: Wat is een Mohammed? X'D

    Echt iedereen lag krom van het lachen,hij zij het echt bloedserieus.

    k vroeg een keer aan mijn vader toen we in de auto zaten papa is dit de langzaam weg


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    haha,ik kan nu ffe niks bedenke,kzal es iets uitlokken!!


    WTF is een forum signature?

    Ik krijg elke dag ook zulke uitspraken te horen xD

    Juffrouw, moet dit met lijm of met zonder lijm?
    Ik ga toten. (koken, maar kan de k niet uitspreken) Tontuteren (computeren) xD


    Think before you act.

    Ehm ik had zo met een vriendin lopen praten over een jongen die heette Mohammed. En een kindje van 4 jaar zo: Wat is een Mohammed? X'D

    Echt iedereen lag krom van het lachen,hij zij het echt bloedserieus.

    gosh x'D Dats HEEL droog x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik zei vroeger elk keer tegen mn moeder "Mama, ik kan alles al! Ik moet alleen nog maar een beetje groeien!"

    En mijn zusje noemde een zebrapad altijd een 'zeepatat'

    En mijn kleine neefje zat bij mn oma zo in een kinderstoel en ze zijn de tafel aan het dekken duzz ze zetten ook een bord op dat plankje aan die stoel en mijn neefje kon nog niet praten (buiten dan wat gebrabbel) en hij was helemaal gek van auto's of alles waar een motor in zit en hij pakt dat bord en houd het vast zoals het stuur van een auto en zit hij zich daar helemaal uit te leven en van die broem-geluidjes te maken xD
    En een kwartier later kreeg hij van mn oma een munstuk van 2 euro en zat die daar ook zoo mee..die deed dat gewoon me alles wat rond was:P


    Live for something or die for nothing

    K heb eigelijk geen lollige uitspraken x'D Alhoewel, ik heb vroeger dus in de gordijnen gehangen omdat er een spin over de grond liep? x'] Mijn neefje van twee is verslaafd aan Youtube & Heavy Metal. Ik HOU van dat kind xD


    Caution first, always.

    K heb eigelijk geen lollige uitspraken x'D Alhoewel, ik heb vroeger dus in de gordijnen gehangen omdat er een spin over de grond liep? x'] Mijn neefje van twee is verslaafd aan Youtube & Heavy Metal. Ik HOU van dat kind xD

    ik wil jou neefje ;o
    Mijn neefje rapte op zijn 7de de GOEDE teksten van Eminem mee. Ja, in goed engels :l k wist niet wat k zag.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LOl:'P
    Ik herinnner me eigenlijk zoiets niet meer :(
    Wie weet wat ik vroeger allemaal deed x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay