• Jah,

    Wat Zou jij veranderen als jij plastische chirurgie mocht doen?

    Ik eigenlijk niks ^^

    Euhm, niets (?)
    I don't know. Ik heb zoiets van "dit is mijn lichaam, en dat laat ik niet veranderen." Voor mij zijn zo'n dingens like heilig ofzo. Ik zou wel tatoo/piercing nemen, maar niets laten wegsnijden ofzo.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Niets, alleen mijn haar, maar dat kan zo niet denk ik xD


    Let the Night embrace you

    Euh, *denkt* Mijn neuws, en voor de rest. Niets eigenlijk. Maarja, neus valt wel op en als het dan mislukt >< Ochja, dan maar niets ^^ (of misschien wat vet laten wegzuigen,)
    <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niets,ik vind PC fake,heel erg fake.Je moet blij zijn hoe je eruit zien en je niet laten opereren,later heb je er zo veel spijt van.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Ik niets. Ik ben wie ik ben en dat moeten anderen maar accepteren! Klaar! Ik ben tevreden xD

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Niks, ik wil geen littekens op mijn gezicht

    nothing^^


    I am an idiot, I move.

    YEAH
    Respect xD

    Niks
    Ik besteed eigenlijk geen tijd aan me uiterlijkxD

    mn ass
    dikke siliconen erin dat ik voor de rest van mijn leven heerlijk zit.


    BAM!

    ik heb geen ideexD
    ja ik loop nu op het moment met half verlamd gezicht rond dus ik accepteer mezelf nu gewoon zoals ik ben:)
    het is vervelend maar gaat langsaam steeds beter:D mischien dat ik volgendjaar bijna helemaal geneze ben:D


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Mijn bovenbenen, zijn een beetje té .__.'
    verder niks :]
    Of. mijn puistjes weg laten halen :]

    Mider dikke billen xD
    Ik haat ze echt! xD


    death to the one at the end of the serenade.

    mijn bovenbenen :'d


    -

    Niks (A) im happy with my self


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.