• Hey! Ik wil binnenkort (vrijdag) een pixie haircut nemen.

    Alleen ben ik een beetje bang dat de kapper het gaat verpesten. Ik zit nogal krap met geld en ga daarom ook naar een budget kapper (tientje voor knippen). Het probleem is dat ze het al 2 keer eerder hebben verpest dus nu ben ik best zuinig op mijn haar (naast het feit dat mijn haar heel snel groeit).

    Mijn haar is nu dit :


    Ik ben niet echt een blije stakker.

    Het kortste wat ik ooit heb gehad is dit :



    Excuses voor de poep kwaliteit.

    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 19:30 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Excuses, die schijt tinypic werkt ook nooit mee.

    Edit: Fotos komen zo.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 19:26 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Je plaatjes doen het idd niet.
    Maar pixie cut is awesome.
    Ik ga ook naar de kapper voor 12,50.
    Je krijgt het nooit zoals het plaatje, dat wil bij geen enkele kapper. Maar als je het plaatje meeneemt komen ze al een heel eind, en overleggen met hun wat mooi is om te doen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Je plaatjes doen het idd niet.
    Maar pixie cut is awesome.
    Ik ga ook naar de kapper voor 12,50.
    Je krijgt het nooit zoals het plaatje, dat wil bij geen enkele kapper. Maar als je het plaatje meeneemt komen ze al een heel eind, en overleggen met hun wat mooi is om te doen.


    Dat begrijp ik ook wel, maar deze kapper heeft het meerde malen bij mij verpest (of het stond mij gewoon niet goed) dus ik ben wel een beetje nerveus erover. Maarja, ik wil ook niet elke dag met hetzelfde lopen, zeker niet met dit warme weer! :Y)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Dan moet je daar niet heengaan.
    Beter 1 keer duurdere kapper, dan zit het goed en kun je daarna wel makkelijker bij een goedkopere kapper laten knippen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Dan moet je daar niet heengaan.
    Beter 1 keer duurdere kapper, dan zit het goed en kun je daarna wel makkelijker bij een goedkopere kapper laten knippen.


    Dat is nou beetje het probleem, ik zit krap met geld en mijn vader wilt absoluut niet naar een andere kapper...Het is nogal ingewikkeld, daarom ben ik ook zenuwachtig. |:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    First of all: ik vind het echt knap dat je het zo kort durft te knippen. Dat zou ik zelf ontzettend eng vinden. Ten tweede denk ik dat je het kapsel wel kan hebben, als ik naar de foto kijk met het kortste haar wat je ooit gehad hebt. Als je echt nerveus bent over je kapper, zou ik toch wat langer wachten tot je genoeg geld hebt om naar een betere te gaan. Of anders inderdaad gewoon heel goed met haar overleggen wat je precies wilt en die foto meenemen als referentie.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    First of all: ik vind het echt knap dat je het zo kort durft te knippen. Dat zou ik zelf ontzettend eng vinden. Ten tweede denk ik dat je het kapsel wel kan hebben, als ik naar de foto kijk met het kortste haar wat je ooit gehad hebt. Als je echt nerveus bent over je kapper, zou ik toch wat langer wachten tot je genoeg geld hebt om naar een betere te gaan. Of anders inderdaad gewoon heel goed met haar overleggen wat je precies wilt en die foto meenemen als referentie.


    Ja ik vind het zelf ook best wel eng hoor! En ik ben sowieso van plan wat fotos mee te nemen.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    I've been there. Het kortste wat ik heb gehad is dit:



    26 - 02 - '16

    Ik denk dat het je wel zou staan, maar als je echt twijfelt moet je nog even een poosje door sparen. En sowieso je niet teveel vasthouden aan foto's. Het kapsel van dat model is natuurlijk helemaal gestyled, zo staat ze echt niet op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mondaze schreef:
    I've been there. Het kortste wat ik heb gehad is dit:




    Ziet er badass uit (cool)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Darcia schreef:
    (...)

    Ziet er badass uit (cool)


    Ik wil het terug, maar dan krijg ik met iedereen ruzie x)


    26 - 02 - '16

    Dit is het kortste dat ik ooit heb gehad and to be honest'; Ik haat het nu ik het terug zie :W

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 21:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen idee wat er allemaal staat want het lettertype is echt lastig om te lezen, maar pixiecuts zijn super gaaf en volgens mij heb je het hoofd er ook wel voor.


    Your make-up is terrible

    Ik zou ook nog even sparen om toch nog naar een betere kapper te kunnen gaan. ^^ Ik denk dat die kapsel je wel goed zal staan.


    Ik wil een tuin vol egels