• En dat vind ik zo raar x'D Ik bedoel,een kind van gemiddeld 14 dat een boek schrijft?Jullie doen wat je willen hoor,maar ik vind het raar.En ik snap ook niet hoe jullie het voor elkaar zouden kunnen krijgen?Hoe maak je een boek?Dat is myn vraag waar ik al jaren mee zit.Iemand antwoord?

    x


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Maar waar vind je die uitgeverdingen?x'D
    Op de ruggen van boeken en in het boek staan vaak uitgevers, die kan je via internet opzoeken en dan moet je je manuscript via de post opsturen vaak.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil geen boek schrijven dus 1 persoon minder<33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik wil ook een boek schrijven. Maar niet met een verhaallijn. Hoe ik de dood van mijn vader ervaar/ervaarde


    -

    Ik ben ook bezig met een boek, en er zijn trouwens genoeg mensen onder de 15 die boeken hebben uitgegeven, kijk naar ''mijn allerliefste vijand'' van Milou nogwat :P 14 jaar oud :P

    Ik wíl niet eens meer een boek schrijven omdat iedereen hier er zo vreselijk te koop mee loopt. Zo van 'Kijk mij. Ik kan enigzins zonder spelfouten schrijven, dus ik ga een boek schrijven met mn 14 jaar.' Het is vreselijk!


    Bored.

    Ik wíl niet eens meer een boek schrijven omdat iedereen hier er zo vreselijk te koop mee loopt. Zo van 'Kijk mij. Ik kan enigzins zonder spelfouten schrijven, dus ik ga een boek schrijven met mn 14 jaar.' Het is vreselijk!

    ag laat die mensjes in hun droom :D ik hoor van heel veel mensen dat je vet goed kan schrijven :D
    je kan miss wel verhaal schrijven maar of het gelezen wordt is het volgende....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ga alvast geen boek schrijven. Ik kan niet eens een deftig opstel schrijven laat staan een boek o.o Ik laat het over aan degene die wel mooie schrijven

    Ik zou wel een boek willen schrijven, maar daar heb ik de kracht dus niet voor -_- Ik kan nooit einden schrijven enzo. Mijn vriend zegt de hele tijd: Maar je kan zo goed schrijven! Ga nou een boek schrijven! Ik word er gek van XD Ik zei vroeger: Ik schrijf later een boek, en dan hoef ik nooit meer te werken!


    Your make-up is terrible

    Ik zou wel een boek willen schrijven, maar daar heb ik de kracht dus niet voor -_- Ik kan nooit einden schrijven enzo.
    dat hbe ik ook xD
    vaak stop ik na een hoofdstuk of 3 omdat ik zoveel andere ideeen heb xD

    Boeken schrijven lijkt me echt te veel werk. :Y)


    we were young but we were blind.

    (...)dat hbe ik ook xD
    vaak stop ik na een hoofdstuk of 3 omdat ik zoveel andere ideeen heb xD


    Ik heb dat nou percies hetzelfde x]


    Your make-up is terrible

    dude, ik ben al zo'n drie jaar serieus met een boek bezig. Ik doe niet met de trend mee xD want ik ben lekker langer bezig (puh) xD
    nja, weet ik veel... schrijven is gewoon fijn. Je kunt je op zoveel manieren ermee uiten.
    Het is wel iets dat voor de een heel makkelijk is en de andere totaal geen wijs uit kan, maar dat is juist het mooie eraan. andere mensen kunnen heel mooi tekenen of zingen ofzo.
    mja, ik weet niet of er echt een antwoord is te geven op de vraag: waarom willen zoveel mensen dat? want dat is toch iets persoonlijks...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)

    Ik heb dat nou percies hetzelfde x]
    xD
    Of [dat doe ik nu =,=]
    Ik stel het uit XD
    door kaarten/plattegronden te maken, biografieen van personages te maken en hele geschiedenissen/mythes die erin voorkomen alvast te verzinnen xD

    Ik ben al enige tijd bezig met een verhaal dat niet op Q staat. Ik heb al een deel naar Clavis gestuurd, en ze hebben interesse.

    Ik wíl niet eens meer een boek schrijven omdat iedereen hier er zo vreselijk te koop mee loopt. Zo van 'Kijk mij. Ik kan enigzins zonder spelfouten schrijven, dus ik ga een boek schrijven met mn 14 jaar.' Het is vreselijk!


    Ja, dat is inderdaad niet eerlijk. Maar sommige zijn ouder/jonger en die schrijven het met gevoel. Dat wil ik ook gaan doen.


    -