• En dat vind ik zo raar x'D Ik bedoel,een kind van gemiddeld 14 dat een boek schrijft?Jullie doen wat je willen hoor,maar ik vind het raar.En ik snap ook niet hoe jullie het voor elkaar zouden kunnen krijgen?Hoe maak je een boek?Dat is myn vraag waar ik al jaren mee zit.Iemand antwoord?

    x


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    ^^ whaha this een trend weetkveel

    ik ga geen boek schrijven want ik ben te dom daarvoor xP


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb geen flauw idee
    Want ik wil geen boek makenxD

    Je moet gewoon een verhaal schrijven en dan naar een uitgeverij gaan.Ik denk dat zij eerst je 'boek' gaan lezen en als ze het goed vinden hier en daar wat aanpassen , een gepaste kaft enz. zoeken en dan verkopen.
    Dat denk ik toch.


    The soul needs autumn.

    Je moet gewoon een verhaal schrijven en dan naar een uitgeverij gaan.Ik denk dat zij eerst je 'boek' gaan lezen en als ze het goed vinden hier en daar wat aanpassen , een gepaste kaft enz. zoeken en dan verkopen.
    Dat denk ik toch.

    Maar waar vind je die uitgeverdingen?x'D


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Volgens mij moet het wel echt heel goed zijn, wil het uitgegeven worden.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ik ben dat niet vanplan ^^
    ..ik zou niet weten hoe dat zit..


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Maar waar vind je die uitgeverdingen?x'D

    Gewoon zoek hun website op.Op elk boek staat toch de naam van de uitgeverij.
    Maar ik denk dat je de uitgever wel zou moeten betalen als je een boek wil verkopen.


    The soul needs autumn.

    De meeste die hier zeggen dat ze een boek gaan schrijven doen het niet : ).


    I recycle my thoughts.

    De meeste die hier zeggen dat ze een boek gaan schrijven doen het niet : ).

    Da's ook waar :Y)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik wil ook een boek schrijven,hoowr.

    Ik wil ook een boek schrijven,hoowr.

    Ik ook,maar ik ben pas 10,maar ik wil schrijfster worden.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Ik ook,maar ik ben pas 10,maar ik wil schrijfster worden.

    Ik ben 14 en ik weet al waarover is het wil schrijven en mijn titel heb ik ook al.

    Tegen mij word gezegd dat ik het moet doen ^^


    En, ik ken een meisje dat blind is, op haar 9de een boek schreef, wat ik nu in huis heb. Ze schreef het op zo'n machine, en haar opa vertaalde het in gewone letters. Het heet : Het paarse bos. De opbrengst ging naar de stichting dit haar toen goed geholpen had, toen ze blind was geworden.. En volgens mij is haar tweede boek nu ook uit.

    ik wil ook schrijfster worden... ik ben nu al bezig met verschillende ideeen..
    en ja.. tegenwoordig worden de schrijfsters/schrijvers steeds jonger....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Je stuurt het manuscript van je boek naar verschillende uitgevers, daar wordt het boek gelezen en gebekritiseerd, vervolgens wordt er besloten; vinden ze het goed genoeg om uit te geven? Indien ja, dan wordt je waarschijnlijk uitgenodigd voor een babbeltje met de redacteur en samen kijken jullie het manuscript door om te zien of alles klopt, plotspeling, spelling, etc. Als dit klopt dan wordt de kaft ontworpen en daarna eventueel de foto voor de kaft genomen, daarna wordt alles in een computer gestopt en ze maken de schutbladen in orde en op een gegeven moment als alles klaar is gaan ze drukken en daarna wordt alles naar winkels gestuurd.
    vraag beantwoord?

    en ik wil ook schrijfster worden, iets anders zie ik niet echt zitten ofso ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.