• Heeyzz mensen !!

    Ik ben woedend op een vriendin van me . Waarom ?? Dus ; Ze heeft een vriendje , ze laat mij dan daar maar voor staan , ze zegt dat ik haar negeer terwijl zij mij negeert en nu ..

    Normaal komt zij me 's morgens ophalen en gaan we samen met de fiets naar school [/ ze woont niet ver van me af ] nu vorige week is ze me niet komen halen want dan ging ze haar vriendje ophalen thuis [/raar vond ik maarja want normaal gaat toch altijd de jongen het meisje halen ?] en nu vroeg ik ofdat ze me morgen kon komen halen want ik ben me boek van frans vergeten en ik moet morgen een dialoog doen en nu komt ze af met : sorry ik ga mijn vriendje ophalen enzoo

    Vinden jullie dit een echte vriendin ??? Ik vind nu van niet !!! je mag met je vriendje bezig zijn maar toch niet dat je vriendinnen moet laten staan ??

    ++ nu heb ik ruzie !! xD

    xoxo

    Als ze jou normaal altijd ophaalde laat ze je idd zitten voor die jongen, ik zou zo een vriendin iig niet willen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik ben het met je eens.
    ik vind niet dat je je vriendinnen dan moet laten staan voor een jongen.


    Love the way you hate me.

    anders moet je eens met haar praten ofzo en zeggen dat je het niet fijn vindt dat ze u zo negeert


    You're a star in heaven.

    gewoon eerlijk zeggen, als je er niks van mott gewoon recht in hun porrem zeggen maak ze er ruzie over dan weet je gelijk hoe zij is snel afhandelen zonder te slijmen


    Some angels have no wings.

    mn BF heeft ook een vriendje maar ze laat me er gelukkig niet voor stikken, en ik weet als ze het zou doen zou dat niet expres zijn ;3


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    anders moet je eens met haar praten ofzo en zeggen dat je het niet fijn vindt dat ze u zo negeert


    Heb ik juist gedaan aan de telefoon en ik zeg dat dan ook en ze zegt dan dat het niet waar is . dus veel kan ik er niet meer aan doen

    (...)

    Heb ik juist gedaan aan de telefoon en ik zeg dat dan ook en ze zegt dan dat het niet waar is . dus veel kan ik er niet meer aan doen


    nee is wel waar, dan zou k haar terugnegeren eig, das is mss wel niet echt de beste oplossing, maar als zij u links laat ligge voor een jongen, hoe verliefd ze ook is zoiets doe je niet


    You're a star in heaven.

    (...)

    nee is wel waar, dan zou k haar terugnegeren eig, das is mss wel niet echt de beste oplossing, maar als zij u links laat ligge voor een jongen, hoe verliefd ze ook is zoiets doe je niet


    Owkeeejj nu ga ik even ambetant doen . Ik heb haar ookal genegeerd maar dan is ze ook kwaad op mij en haar vriendje wil mij dan bijna in elkaar slagen .

    (...)

    Owkeeejj nu ga ik even ambetant doen . Ik heb haar ookal genegeerd maar dan is ze ook kwaad op mij en haar vriendje wil mij dan bijna in elkaar slagen .


    dat is gwn laag van haar eig, srr mr dan vind k haar toch geen goede vriendin hoor :X


    You're a star in heaven.

    Ze is V E R L I E F D.
    Ik denk niet dat jij anders zou doen als je ook verliefd was & de persoon waarop jij verliefd was ook op jou verliefd was.

    Ga gewoon met haar praten. Als ze niet wil luisteren of vanalles ontkent of jou de schuld geeft. Is ze je niet waard (': .


    Where there is a sea there are pirates...

    Ze is V E R L I E F D.
    Ik denk niet dat jij anders zou doen als je ook verliefd was & de persoon waarop jij verliefd was ook op jou verliefd was.

    Ga gewoon met haar praten. Als ze niet wil luisteren of vanalles ontkent of jou de schuld geeft. Is ze je niet waard (': .


    Maarr ... zij heeft hetzelfde vriendje dan mijn ex nu is en ik zag altijd meer om naar mijn vriendinne maar versta me niet verkeerd , ik verwaarloosde hem niet hoor !!

    kijk dat vind ik eigelijk geen vriendinnen... ik heb er ook een stuk of 3 die laten me ook vallen voor hun vriendjes terwijl ze mij langer kennen, nou dat zijn dan geen echte vriendinnen vind ik..
    mijn mening..


    Nvt

    kijk dat vind ik eigelijk geen vriendinnen... ik heb er ook een stuk of 3 die laten me ook vallen voor hun vriendjes terwijl ze mij langer kennen, nou dat zijn dan geen echte vriendinnen vind ik..
    mijn mening..


    Idd ben ik ook mee eens

    Ze is V E R L I E F D.
    Ik denk niet dat jij anders zou doen als je ook verliefd was & de persoon waarop jij verliefd was ook op jou verliefd was.

    Ga gewoon met haar praten. Als ze niet wil luisteren of vanalles ontkent of jou de schuld geeft. Is ze je niet waard (': .


    Ja idd het is lullig om je te laten zitten maar ze is in love... dan doe je onlogische dingen dat je normaal niet zou doen


    If you're going to hell, keep going

    Ze komt er wel achter schat, straks laat haar vriendje haar stikken en dan is ze haar vriendin kwijt. Dan komt ze erachter wat ze nou helemaal gedaan heet.


    Life is hard and then we die