• Zoals iedereen weet is Duitsland het beste land wat er is. Vooral de oktoberfeesten, bier en de Duitse worsten. Dus post hier je liefde voor Duitsland en hun bijnzondere woordkeuze


    oeziewoezie


    LaAt ZiEn WiE jE bENt


    — Inner peace, it's hard to find. —







    Unsere Liebe. Unsere Mannschaft. Unser Stolz. Unser Verein. Eisern Union.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    DEUTSCHLAND ÜBER ALLES


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BRASILIEN HAT NEYMAR
    ARGETINIEN HAT MESSI
    PORTUGAL HAT RONALDO
    DEUTSCHLAND HAT EINE MANNSCHAFT.


    Oké genoeg over het duitse elftal.


    SYKE


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahaha, epic topic is epic 😂


    Hmmm, Deutsche Kuchen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    For the record, mannelijk schoon valt onder Duitse worsten.
    Ok. En verder.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eh, bedoel je dan hun eigen worst, of hun compleet?

    SashaGrey schreef:
    Eh, bedoel je dan hun eigen worst, of hun compleet?

    All in clusive


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ah, dan heb ik hier een foto van zo'n worst. Pas op: NSFW!! Moet eerlijk zeggen dat de worst me iets te smal is qua diameter.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 23:56 ]

    Nu moet ik mijn vriend hier posten xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ich fühle mich jetzt einfach mal angesprochen :3 Ich komme aus Deutschland ^^


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    KaltesSnickers schreef:
    Ich fühle mich jetzt einfach mal angesprochen :3 Ich komme aus Deutschland ^^


    :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SashaGrey schreef:
    Ah, dan heb ik hier een foto van zo'n worst. Pas op: NSFW!! Moet eerlijk zeggen dat de worst me iets te smal is qua diameter.




    Ur wrong! :D This one is better because we all know Im from germany ( ͡° ͜ʖ ͡°)


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    Guten morgen mein Freunden


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.