• Dat zie ik net:
    [url]http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=40921
    [/url]



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: de goede link )


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    één en al Respectloos.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Ah sorry niet gelezen, maar ik snap het begin niet, wat bedoel je met: Zo, weer een goed voorbeeld, van de respectloosheid van sommige TH fans. Want als het tegen mij is, ik ben geen fan
    Hmm, het was alleen bedoelt voor die TH fans. Zelf kraken ze bands af, maar als er iets over tokio hotel gezegt word, is het erg.
    En natuurlijk, iedereen moet respect ergens voor hebben, thfan of niet, maar het komt wel vaker voor, dat thfans bandjes ofzo afkraken, en boos worden als er wat over tokio hotel gezegt word.
    Daar kon ik dus even niet tegen.

    Njaa, ik ben niet fan van hun maar ook geen hater enz,. maar vind ik wel beetje grappig(zip)Ik bedoel, ze zijn net beroemnd enz,. en gaan nu alweer uit mekaar?:8
    hoop dat ik niemand beledig:$

    als da waar is:
    omg net begonne en als splitten... wel erg vroeg he x)
    maarja, kga me der ni mee bemoeien...
    kwil de jb fans ni kwetse ofzo..

    zelf ben ik totaal geen fan


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Phha, die lange reactie héa, van Lies, dat ben ik.


    everything you imagined, and more...

    Ik denk dat als één van de 3 solo wil gaan, het niet echt zal lukken,
    Maar het eerder iets zou zijn zoals bij de pcd

    En ik vind wel dat jullie wat meer respect mogen tonen voor de band, reacties als 'Yeas Yes!' vind ik echt niet kunnen Ö

    Hij heeft wel gelijk vind ik, het heeft idd een kinderleuke sound.. Ik denk niet dat volwassene er can houden ofso ! Ik zeg niet van, lekker voor jullie maar... ik snap zijn punt


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Jonge ><
    Hoe lang voor mensen beseffen dat die helemaal NIET uit elkaar gaan (nerd)

    nee, echt???

    wat jammer! :(

    nee, echt???

    wat jammer! :(


    Ja écht! ><
    Gosh, jou respect, pfoe, ik vlieg er bijna van omver :X

    klote... ik had gehoopt van al die JB heisa verlost te zijn x'D [/je mag me respectloos noemen, maar kan ik er aan doen dat dit mijn mening is o_O']

    Ik moet zeggen...ik ben niet bepaald een fan..
    maar ik kan me voorstellen dat fans van de JB het erg zullen vinden. Ik zou het ook vreselijk vinden als mijn favoriete band uit elkaar ging..

    Omg, myn papa heeft my dat gezegt. Maar hij maakt echt zo vaak grapjes en zo, en ik dat maar niet geloven en hij volhouden dat dat wel zo was. Mar ik geloofde het echt niet. gosh, hij heeft sbiet nog gelijk . ö Maha, het maakt voor mij eigelijk niet uit of hij een solocariere wilt of bij de andere blijft. Als hij zich beter bij een solocarieree voelt .. =D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    echt??
    wat klote voor de fans!(K)


    I am an idiot, I move.

    Blijkbaar zijn er mensen die nog altijd niet kunnen lezen.
    Ik zei op de vorige pagina:

    Na een paar maand keek ik eindelijk nog eens TMF. En het was WTF?!, en daar staan dan zo allemaal nieuwtjes over bands enzo. En daar stond:

    Dat het een roddel was en JB op hun Myspace had gezet dat het niet waar was en JB dus niet uit elkaar gaat.


    One man's fun is another's hell.