• Dat zie ik net:
    [url]http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=40921
    [/url]



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: de goede link )


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Sorry mensen, ik vind jullie reacties nergens op slaan! Een beetje lullig toen tegen de JB fans, en ondertussen klagen dat iedereen TH-fans uitscheld. Like, vind je het gek als je zo tegen anderen doet? Mensen, doe eens volwassen.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Sorry mensen, ik vind jullie reacties nergens op slaan! Een beetje lullig toen tegen de JB fans, en ondertussen klagen dat iedereen TH-fans uitscheld. Like, vind je het gek als je zo tegen anderen doet? Mensen, doe eens volwassen.


    agree


    You're a star in heaven.

    Sorry mensen, ik vind jullie reacties nergens op slaan! Een beetje lullig toen tegen de JB fans, en ondertussen klagen dat iedereen TH-fans uitscheld. Like, vind je het gek als je zo tegen anderen doet? Mensen, doe eens volwassen.

    Jep mee eens.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Eigenlijk care ik er nietom omdat ze niet echt mijn smaak zijn.
    Ik vind het dan weer wél erg voor de fans, want dat zou net hetzelfde zijn voor mij moest Zornik uit elkaar gaan of voor mensen hier moest TH uit elkar gaan. Djezus, hier zitten echt mensen op die totally geen respect hebben hé! Djezus heur >,< Waar gaat dat naartoe? Als je daarvoor blij bent ga hier dan niet zitten overdrijven, doe dat toch lekker thuis op je bureaustoel --"

    Sorry mensen, ik vind jullie reacties nergens op slaan! Een beetje lullig toen tegen de JB fans, en ondertussen klagen dat iedereen TH-fans uitscheld. Like, vind je het gek als je zo tegen anderen doet? Mensen, doe eens volwassen.


    Lieve schat, ol ben het kinda zoooo hard eens met jouw you know. Dat was ook zo op Werchter Boutique hé! Omdat Zornik iets slechts zei over TH, wat vele doen gaan ze onder het concert van Zornik op Werchter Boutique [/ze kwamen voor TH] gaan 'BOOEH!' roepen enzoo. En TH-Fans zijn dan heilige engeltjes die zeggen van; 'Wij krijgen geen respect! Omdat wij TH-Fan zijn.' Like; hoe zu dát nu komen?

    Ik heb het niet voor JB, maar toch voel ik mee met de Fans. Het is wel erg als je idolen splitsen. Maar ja, Kevin wilt solo en daar moeten de fans hem nu eenmaal in steunen ^^
    Because thats wat fans do


    death to the one at the end of the serenade.

    Sorry mensen, ik vind jullie reacties nergens op slaan! Een beetje lullig toen tegen de JB fans, en ondertussen klagen dat iedereen TH-fans uitscheld. Like, vind je het gek als je zo tegen anderen doet? Mensen, doe eens volwassen.


    Nou, er zijn ook een aantal mensen die respect hebben voor de band en de hordes fans, ookal zijn ze geen fan.


    -

    (...)

    Okay,,zulke reacties zijn laag.
    Je mag niks verkeerds zeggen over TH maarde TH fans mogen wel een feest geven als JB uit elkaar gaat? ZOver het respect voor andere bands..
    Jullie willen tog ook respect voor TH?
    Wees dan ook zo groot om zelf niet zo laag te zinken.. ><



    Groot gelijk!! Respect moet van 2 kanten komen.

    Als dit zo doorgaat gooi ik hier een slotje op. Jullie zijn respectloos tegen de fans van JB. Zij reageren ook niet zo als TH uit elkaar zou gaan. Dit bewijst maar weer eens dat sommige TH fans zich niet normaal kunnen gedragen.


    PARDON ik ben een JB fan EN een TH fans dus waar heb jij eht over :S


    As If You'll Ever Love Me

    Sorry mensen, ik vind jullie reacties nergens op slaan! Een beetje lullig toen tegen de JB fans, en ondertussen klagen dat iedereen TH-fans uitscheld. Like, vind je het gek als je zo tegen anderen doet? Mensen, doe eens volwassen.


    ik doe wel lullig over JB maar niet tegen de fans
    vind het ook niet erg als iemand lullig doet over TH zolang het maar weer niet tegen de fans is