• Dat zie ik net:
    [url]http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=40921
    [/url]



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: de goede link )


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Het is eigelijk best jammer
    maar ik dnek dta ze tog niet uitelkaar gaan,
    Je Jonas Brothers zijn gewoon niet uitelkaar te halen n__n

    ik vind het opzich niet jammer(eigen mening)
    maar tis lullig voor de fans.. maar heb hoop kevin is er nog =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    JBfans reageren ook zo, dat heb ik al genoeg ondervonden op school. Ze hebben zelf geen greintje respect voor ons.

    YesYESYESYES =D

    *danst*

    Woehoeeww.!:'D

    JB gaat uit elkaar JB gaat uit elkaar lalalalalalaaa =D *zingt en gilt*

    WOEEH! =D


    Okay,,zulke reacties zijn laag.
    Je mag niks verkeerds zeggen over TH maarde TH fans mogen wel een feest geven als JB uit elkaar gaat? ZOver het respect voor andere bands..
    Jullie willen tog ook respect voor TH?
    Wees dan ook zo groot om zelf niet zo laag te zinken.. ><

    ik vin het zelf niet zo erg.... maar voor de fans vind ik het heel erg...ik leef met jullie mee..xD[ben serieus..(nerd)]

    xxx myy

    Als dit zo doorgaat gooi ik hier een slotje op. Jullie zijn respectloos tegen de fans van JB. Zij reageren ook niet zo als TH uit elkaar zou gaan. Dit bewijst maar weer eens dat sommige TH fans zich niet normaal kunnen gedragen.


    tnx^^

    k ben geen fan van th, maar k heb toch wel het respect om nie zo kinderachtig gan te reagere as ge ze nie goed vind hou het dan voor uzelf ofzo he [wil hier geen ruzie door, mr das gwn zo hb ff respect]


    You're a star in heaven.

    Het is eigelijk best jammer
    maar ik dnek dta ze tog niet uitelkaar gaan,
    Je Jonas Brothers zijn gewoon niet uitelkaar te halen n__n


    echt wel het zijn nog altijd broers dus ^^


    You're a star in heaven.

    VRESELIJK, WAT EEN DRAMA niet dus;D
    (A):D


    Sweet dreams will come true.

    Eeehm.
    Ik vind het allesbehalve erg (:
    Maar die reactie van dat kiend hier dat gaat zingen en gillen en lachen, vind ik enorm laag.
    'k zou het wel erg vinden voor m'n vriendin die er fan van is. (:


    One man's fun is another's hell.

    Oee het einde vn de wereld :D
    Whaha Srry kon het ni late xD^^
    Ik moet de JB's toch niet!
    JB heeft een nieuwe betekenins!, Julie_Bill Productions!

    Ik heb wel medelijde met de Fans! stelt uu voor da da Me TH gebeurd, ik zou da ni overleve!


    Your Butt is Mine!

    Dat zou wel erg zijn voor de fans.
    Maar eerlijk gezegd zou ik er niks van geloven hoor :)
    Gewoon een roddel, en zelfs als die ene (wie is het ook weer? Nick?) iets gezegd heeft over een solocarrière, is het wss gewoon omdat een of andere interviewer gevraagd heeft of hij dat ooit zou zien zitten. En ja dan wordt dat weer verdraaid he door de roddelblaadjes!
    Dus kzou me geen zorgen maken, voor de fans :)
    (En niet zo enthousiast worden voor sommige anderen :S zometeen ontstaat nog het woord JB-haters, zoals wij nu een hekel hebben aan de TH-haters?)
    Maardus, geen paniek jongens :)
    <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Dat zou wel erg zijn voor de fans.
    Maar eerlijk gezegd zou ik er niks van geloven hoor :)
    Gewoon een roddel, en zelfs als die ene (wie is het ook weer? Nick?) iets gezegd heeft over een solocarrière, is het wss gewoon omdat een of andere interviewer gevraagd heeft of hij dat ooit zou zien zitten. En ja dan wordt dat weer verdraaid he door de roddelblaadjes!
    Dus kzou me geen zorgen maken, voor de fans :)
    (En niet zo enthousiast worden voor sommige anderen :S zometeen ontstaat nog het woord JB-haters, zoals wij nu een hekel hebben aan de TH-haters?)
    Maardus, geen paniek jongens :)
    <3

    Ik sluit me bij uu Aan! (A)


    Your Butt is Mine!

    Dat zou wel erg zijn voor de fans.
    Maar eerlijk gezegd zou ik er niks van geloven hoor :)
    Gewoon een roddel, en zelfs als die ene (wie is het ook weer? Nick?) iets gezegd heeft over een solocarrière, is het wss gewoon omdat een of andere interviewer gevraagd heeft of hij dat ooit zou zien zitten. En ja dan wordt dat weer verdraaid he door de roddelblaadjes!
    Dus kzou me geen zorgen maken, voor de fans :)
    (En niet zo enthousiast worden voor sommige anderen :S zometeen ontstaat nog het woord JB-haters, zoals wij nu een hekel hebben aan de TH-haters?)
    Maardus, geen paniek jongens :)
    <3


    tnx ^^

    kgeloof het ook niet eig, mr vind het wel erg dat sommige mense zo reagere, bn blij dat er nog th-fans zijn die respect hebbe voor jb, wnt kheb ook respect voor th ookal ben k geen fan


    You're a star in heaven.

    drooog... een solocarriëre? dat zie ik hem echt niet doen.
    Ik ben zelf absoluut geen JB-fan. Echt totaal niet, maar ik heb ook wel door dat ze ongelofelijk veel succes hebben. Ik denk niet dat een van hen met een solocarriëre net zoveel succes gaat hebben, die dingen gaan áltijd fout.
    Kijk maar naar destiny's child. alleen beyoncé is populairder geworden dan ze met de anderen was, maar Kelly Rowland niet.
    Van de Spice Girls gingen er ook een paar solo, maar daar heb je ook bijna niks meer van gehoord...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Muhaha Skittel! JB = Julie_Bill Productions xD
    Dat doet effe niets terzake, maar grappige opmerking :P
    <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.