• Dat zie ik net:
    [url]http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=40921
    [/url]



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: de goede link )


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Joenge ><
    tis niet dat die Jonas Brothers heeft gebruikt voor zijn eigen succes ofzo éh ><
    En tis dan waarschijnlijk dan nog eens een big big roddel (nerd)

    Omg -_- 'Jeej JB gaat uit elkaar lalala' Tsss.. Wat nou als ik dat bij TH ging doen? Kwamen jullie toch allemaal met die grote mond naar mij toe? ... Ik ben ook geen JB fan hoor, maar ik ga hier niet zo liggen doen <.<


    I live for the applause, you will die for it.

    Jb uitelkaar?
    Ik ben geen fan van ze...
    Jammer voor de fans maar mij kan het geen moer schelen XD
    Waarom reageer ik op deze topic?

    Nouja
    *Gaat verder met huiswerk XD*

    Jb uitelkaar?
    Ik ben geen fan van ze...
    Jammer voor de fans maar mij kan het geen moer schelen XD
    Waarom reageer ik op deze topic?

    Nouja
    *Gaat verder met huiswerk XD*
    WAHA vet droog.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) WAHA vet droog.



    XD

    Ik zag net op TMF dat het een roddel was, het is dus niet waar mensen.


    One man's fun is another's hell.

    diep vanbinnen; vreugdekreetje.
    maarja, er gaan wel meer bands uit elkaar, dat wil niet meteen zeggen dat je niets meer van hen hoort.
    Integendeel (;
    x


    -oh baggeh

    ;Gaan ze niet uitelkaar? o.O';

    Wel Verdomd ¬¬
    Ik wilde net mijn vreugde dans opvoeren ¬¬

    Kevin gaat eruit. that's for sure. maar moeten jullie er dan zo gemeen over doen -.-? okéjj, ik ben nu ook niiet bepaald fan van JB, maar ik vind het wel spijtig voor de mensen die dat wel zijn. hoe zouden jullie je voelen als TH, CB, of whatever jullie lievelingsgroep is, uit elkaar zou gaan? ik denk niiet dat je 't dan leuk vind hoowr ..

    ik heb gesproken.

    <3.

    Weetje,Hij is goed bezig..Als het zo doorgaat eindigen zij ook als Tokio Hotel..Like niet verkeerd opvatten maar jullie snappen wel wat ik bedoel.

    Eehm, ik snap het niet precies, hoezo net als Tokio Hotel?00'
    x.


    ok

    (...)
    Eehm, ik snap het niet precies, hoezo net als Tokio Hotel?00'
    x.


    ik snap het oowk niet o.O
    <3.

    Als ze zich daar beter door voelen, moeten ze dat doen... Ik hou ze niet tegen... Maar je weet toch nooit zeker of dat echt gaat gebeuren, al die roddels... Al zou ik het wel jammer vinden voor de fans...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mag ik even tussen het gediscuseer zeggen dat JB denk ik niet uit elkaar gaan.
    Er is geen nieuws van op hyves en anders zou ik toch ook wel bericht van de JB site krijgen ofso?
    Anyway: Ik geloof niet dat ze uit elkaar gaan en het is gewoon een roddel.

    Nogiets: Stop met dat: 'Jeaj JB is uit elkaar' want ze zijn niet uit elkaar en dan nog wat: Als direct een Topic wordt geopent met: TH Stopt ermee! en er reageren mensen met: 'JEAJ!! TH is uit elkaar..!!' dan is dat ook niet leuk.

    Dus laat nou iedereen gewoon fan zijn van wat diegene is en ga niet respectloos tegen de fans doen of JB, want hun zijn ook maar gewoon mensen en jij zou het ook niet leuk vinden!


    bla bla bla

    Ging die drummer van TH ook niet weg ?
    Daar is toch voor zover ik weet ook niets van gekomen.Het kan heel goed zijn dat dat een roddel is.

    Niet waar. :'D


    None but ourselves can free our minds.