• Dat zie ik net:
    [url]http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=40921
    [/url]



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: de goede link )


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Blijkbaar zijn er mensen die nog altijd niet kunnen lezen.
    Ik zei op de vorige pagina:
    (...)


    Echt éh ><

    Laat ze het dan ook gewoon in het topic zelf zeggen dat het een roddel is, want niet iedereen heeft zin om 8 pagina's te lezen voordat-ie gaat reageren.:'D
    x.


    ok

    Laat ze het dan ook gewoon in het topic zelf zeggen dat het een roddel is, want niet iedereen heeft zin om 8 pagina's te lezen voordat-ie gaat reageren.:'D
    x.

    Tuttut, ze moeten maar niet lui zijn xD
    Nee grapje xD


    One man's fun is another's hell.

    (...)Hmm, het was alleen bedoelt voor die TH fans. Zelf kraken ze bands af, maar als er iets over tokio hotel gezegt word, is het erg.
    En natuurlijk, iedereen moet respect ergens voor hebben, thfan of niet, maar het komt wel vaker voor, dat thfans bandjes ofzo afkraken, en boos worden als er wat over tokio hotel gezegt word.
    Daar kon ik dus even niet tegen.


    Je hebt groot gelijk, zelf er niet tegen kunnen dat hun band uit gescholden word, maar zelf doen ze het wel, het zijn de kinderen die dat doen die mijn respecht niet helemaal krijgen, erg bedoelt jah ik weet het, maar het is een beetje moeilijk om uit te leggen ze krijgen wel respecht natuurlijk, maar als ze zich zo gedragen, ik bedoel, dat is kinderachtig, dat is het gene wat ik al de hele tijd wil zeggen


    Live life limitless.

    People,diit gaat écht ver,nu beginnen hier Respectlooze haters gewoon te juigen en dii shiit,damn,doe ff normaal de haters van Th mogen zoiers niet doen,maar de JB haters wel fzoo ??
    && Wat the hell zOuden ze nu uit elkaar gaan,het zijn broers,volgens mij gaat kevin misschien een solokariëren beginne,maar daarom kan ie nogsteeds bij de jonas brothers zitten,of niet ,?
    en lindsey heeft zonet gelezen dat het een roddel iis x')


    Lindsey Heeft haar zegje gedaan (A)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    ik eens met linsjj!!!!


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    ik eens met linsjj!!!!

    Jééj,Pammy iis tOch een sgat x')


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Als dat zo is, vind ik dat heel jammer,
    Maar ja, als het zo zijt, ik kan er verder ook niks aan doen
    (A)


    My fairytail stinks, does yours?

    nee, echt???

    wat jammer! :(

    -Zucht.-
    Ik ga het niet nóg een keer herhalen.


    One man's fun is another's hell.

    Wat sneu, erg jammer. Ikzelf ben geen fan, maar ik heb respect voor de hordes fans, en ik vind het ook vreselijk als dit met iets anders gebeurd, dus ik reageer niet respectloos.
    Erg jammer, had het niet verwacht moet ik eerlijk zeggen.


    -

    Maar inderdaad, vele Tokio Hotel-fans (in het algemeen) kraken bands af, maar springen zowat door hun pc/laptop-scherm als er alleen maar word gezegd: 'Bill is een meisje' < nou, dat is ook niet eerlijk.


    -

    Maar inderdaad, vele Tokio Hotel-fans (in het algemeen) kraken bands af, maar springen zowat door hun pc/laptop-scherm als er alleen maar word gezegd: 'Bill is een meisje' < nou, dat is ook niet eerlijk.


    mee eens


    Love the way you hate me.

    owhhh wat erg ze hebben foto's van Joe erbij gezet XD

    ps ik geloof er geen zak van check wat er op hun site staat
    http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=22191827&blogID=454200026
    helemaal onderin

    X

    Ik ben eigenlijk ook geen fan dus vind ik het niet erg, maar ik vindt het voor de fans wel rot. Ik heb de Jonas Brother vaak zat afgekraakt, maar toch is het nog steeds rot voor de fans... AAAH! Krijg koppijn van mezelf. :S


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3