• Dat zie ik net:
    [url]http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=40921
    [/url]



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: de goede link )


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Mij kan het eerlijk gezegt niets schelen of ze samen blijven of niet.
    Ik ben totaal geen fan.

    Ma tis wel erg voor de fans.


    I need you like a heart needs a beat

    De link doet het niet bij mij. (:


    Tanya is de beste.

    Ik vind het erg voor de fans, maar ergens wist ik dat ze niet blij waren met dat té commerciele gedoe en met al die kinderlijke fans.
    x.


    ok

    Lullig voor de fans dat hij meer volwassenere fans wil :S


    Let the Night embrace you

    kijk, het interesseert me niej egt(ookal heb ik het gelezen) ik ben absoluut geen fan van JB srry dat ik het effe zeg; ik vin ze stom! MAAR je moet er wel respect voor hebben(voor de fans!) ik zelf hou van TH en ik word (door mijn klasgenoten) gerespecteerd. en ik vin het ook niej leuk als ik niej gerespecteertd wordt! iedereen is anders en je moet dat allemaal respecteren!!!

    Dus lieve mensjes: respecteer elkaar, of je nu van TH of JB houdt dat maakt allemaal niej uit!!!

    Balen voor de fans en voor mij ik vond sommige nummer best goed.


    We can only learn to love by loving.

    YesYESYESYES =D

    *danst*

    Woehoeeww.!:'D

    JB gaat uit elkaar JB gaat uit elkaar lalalalalalaaa =D *zingt en gilt*

    WOEEH! =D

    Kinderachtig hoor -_-


    all I want for christmas is a girlfriend

    JBfans reageren ook zo, dat heb ik al genoeg ondervonden op school. Ze hebben zelf geen greintje respect voor ons.


    Niet elke JB fan is zo hoor, die mensen die zo reageren zijn gewoon zielig, of nu ja niet echt zielig maar daar scheelt toch iets mee, een beetje. Maar ik bedoel, laat iedereen toch fan zijn van wat ze willen, maar volgens mij gaan ze niet uit elkaar hoor, maar ja je weet maar nooit
    Trouwens door zo te reageren van Yes, raak je je respect bij veel mensen kwijt


    Don't get up, I'll get through on my own

    oef xD

    Dat is kut voor de fans,
    Dat meen ik egt !;)

    ma zelf vind ik het eigenlijk wel een beetje grappig
    Sorry:X


    I solemny swear i am up to no good

    Hmmm, vind het eigenlijk niet zo eerlijk tegenover zijn broers, maar het is tenslotte zijn keuze =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmmm, vind het eigenlijk niet zo eerlijk tegenover zijn broers, maar het is tenslotte zijn keuze =/


    Ja daar heb je wel gelijk in


    Don't get up, I'll get through on my own



    Hoelang zijn ze dan al een band?


    007

    Als dit zo doorgaat gooi ik hier een slotje op. Jullie zijn respectloos tegen de fans van JB. Zij reageren ook niet zo als TH uit elkaar zou gaan. Dit bewijst maar weer eens dat sommige TH fans zich niet normaal kunnen gedragen.

    Agree, niet dat ik een slotje op dit topic kan zetten, maar goed.

    Vind het nogal over komen als
    ik-gebruik-jb-om-famous-te-worden-en-ga-dan-m'n-eigen-gang.

    Vind die nick nog wel de zwakste van het stel, die andere twee zijn best oke. Maar hij, bah.

    Rot voor de fans.. dat wel.

    Ja, gaat JB uit elkaar? Ik dacht dat ze net zo lekker liepen.. Nou, volgens mij zijn ze ook niet zo héél lang bezig. Stom, ik vond de muziek wel leuk. =S


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.